duminică, 21 noiembrie 2010

Şcoală...

Ei bine, cred ca era şi timpul să vorbesc puţin[mai mult :))] şi despre şcoală, nu? Păi, sunt elevă în clasa a 9-a, la Colegiul Naţional Costache Negri, Galaţi, profil Ştiinţe Sociale. Mai pe scurt, la pedagogic, clasa 9E.
Un mare dezavantaj l'ar reprezenta faptul că învăţ în cămin, la etajul 2, şi pe lângă faptul ca sunt multe scari de urcat, e şi departe de liceu, şi dacă trebuie să mergem cu clasa în liceu să facem vreo ora, durează o pauză întreagă. Şi dacă merg pana în liceu la sormea în pauză, uneori mai întârzii şi la ore. Dar e şi o parte buna când înveţi în cămin. Rar te deranjeaza cineva, profesorii ajung mai târziu, că după ce se sună, până iau catalogul, până ajung în cămin, până urcă două etaje, durează :)) Mai venea uneori pedagoaga şi ne închidea televizorul :-?[mda, avem şi din ăsta][păcat că nu mai merge că a luat pedagoaga cablul din câte am înţeles :-? :))] şi uneori ne zicea să facem linişte, dar în rest e destul de OK.
Profesorii sunt de tot felul. Şi buni, şi răi, şi de treabă, şi genul pe care îi suporţi doar în timpul orelor, şi pe mulţi nici nu ştiu cum îi cheamă :-? :)) Iar colegii...2 băieţi si 32 de fete[cu tot cu mine ;)]...o adunătură de copchii cu care îmi place să fac glume, şi să izbucnim o parte din noi în râs la ore, când zice unul din băieţi "Nu ştiu" sau când mai zice cineva "Salve magistra" :)) sau la ora de franceza eu şi o colegă "omlette du fromage" ca în Dexter :)) sau când ne mai spune dirigul expresia lui "Struţo-cămilă" şi proful de istorie cu glumele şi apelativele lui...şi multe alte lucruri. Şi, la urma urmei, suntem "9 Elefanţi" B-) :))

Materiile mele preferate[dapp, există şi din astea] sunt Engleza şi Logica, şi la amândouă merg la olimpiadă. Îmi place şi geografia, biologia, chimia, dar nu atât de mult ca să devină materii preferate.

Dacă e un lucru pe care îl urăsc la şcoală, e că îmi ia mult din timpul liber. Mă trezesc la 6:40 de obicei, la 7:15 plec de acasă, nu fiindca stau departe de liceu, fac doar 10 minute cu un maxi'taxi dar sunt foarte aglomerate dimineaţa, si greu mai găseşti unul în care poţi să respiri. Sau dacă merg cu autobuzul dimineaţa, e ceva de nedescris. Se încalcă legile fizicii :| Nu mai e loc în autobuz dar lumea totuşi urcă :| :)) şi când cobor zic ceva gen: "Aer...respir..pamant" :)) Şi ajung devreme la şcoală, pe la 7:40 în general, aştept să vină ceilalţi, clasicul "Neatza" când intră cineva pe uşa, şi uneori un telefon de vreo 10 minute de la Sandra înainte să se sune de intrare :)) şi în rest mesaje cu ea prin ore, plictiseală dacă nu sunt solicitată de profesori, şi în pauză mai vorbesc cu unii colegi, mai des colege, mai învăţ pentru ora care urmează :)) eventual imi fac si o tema rapid :))
Ajung acasa la ore diferite în fiecare zi, miercuri mai merg şi la chitara, şi stau la calculator când vin acasă, iar seara îmi amintesc că am teme, pe care încerc să le fac, şi învăţatul îl las pentru ziua următoare. Şi chiar dacă nu mă omor cu învăţatul, ma descurc binişor pot spune :-? învăt multe din clasă, nu învăţ acasă, şi iau note destul de bune, exact ca în generală. Dar sunt mai mereu obosită, şi aş vrea să dorm, deşi sunt mereu pregătită pentru distracţie.
Dar, asta e, nu pot să mă plâng. Încă mă bucur de viaţa de adolescentă şi asta e cam tot ce pot face.

"Anii în care dormi puţin, dar iubeşti şi râzi din plin." Right!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu