vineri, 5 noiembrie 2010

Obsesii

Toata lumea are obsesii, corect? Corect? Ei bine, eu zic ca da. Si cum eu nu ma exclud, am si eu cateva obsesii. Cred ca ar trebui sa le enumar si apoi sa vorbesc despre fiecare. Pai, pot sa zic ca sunt obsedata de Harry Potter, DarkMark.org, un forum cu tema Harry Potter, Facebook, Sofer de Romania, si emoticoane :X Cred ca astea ar fi cam toate :-?
Si ca sa le si dezbat, incep de la coada la cap :))

Emoticoanele. Nu prea eram obisnuita sa le folosesc, si daca aveam nevoie de unul, apasam butonasul zambaret din fereastra messenger'ului si imi aparea emoticonul, nu stiam decat cateva. Dar acum vreo cateva luni, tot vorbind pe mess cu un prieten, care pe atunci suferea si el de emoticonida[Boala de a pune emoticoane :D], si tot stand pe un forum unde membrii foloseau emoticoane, am inceput incet incet sa sa invat si sa folosesc cat mai multe. Ba chiar am descoperit unele care nici nu stiam ca exista. Acum nu stiu ce m'as face fara emoticoane, pur si simplu exprima perfect starile de spirit, si mi se pare o diferenta intre a zice: `Cine, eu?` si `Cine? :O eu :-"` Poate e o problema personala, poate nu, dar pur si simplu nu pot sa nu folosesc emoticoane. Mai putin cand vine vorba de lucruri serioase. Atunci nici macar nu'mi trece prin cap sa apas mai stiu eu ce combinatie de taste, sa nu dau impresia ca am chef de glume sau ceva :D

Sofer de Romania. Probabil stiti site'ul. Sau probabil v'am tot innebunit eu cu mass'urile si cu statusul :)) Ei bine, l'am descoperit la statusul cuiva, si mi'am zis: "Pare smecher :-? hai sa'mi fac si eu cont" si mi'am facut, si acum ceva timp ravneam intr'una dupa mai multi bani virtuali, si dupa cat mai putine opriri :)) si datorita acestui site nu mi'am sters contul de pe Facebook, ca doar imi dadea quiz'ul cate 1000 de bani pe zi :D Datorita acestui site mi se umplea in fiecare zi inbox'ul cu newsletters de la site'urile partenere ProMotor care aveau un micut link ce iti mai dadea cativa banuti in fiecare zi. Stiu ca premiul e un Opel dar nu de asta joc :-? e mai mult o joaca de copii, si a devenit obsesie :"> si de cnad cu Opel'ul, doua persoane din alte orase m'au intrebat daca vin in orasul lor cand o sa castig masina :)) poate imi iau si carnet pana atunci :-?

Celelalte trei obsesii ale mele merita postari separate, si cred ca v'ati plictisi daca as scrie cat am de scris despre fiecare :))

3 comentarii:

Anonim spunea...

Mi-a placut articolul asta. =]]
Toata lumea are obsesii. :) [ce horror e zambetul O.o)

Eu si Adriana, de exemplu, avem ceva cu tocarea ficatilor. =]]]]

Georga.Alice spunea...

Merci mult Cosmina ca ai trecut pe aici >:d< si ma bucur ca'ti place :* sper sa iti placa si in continuare ;))

Anonim spunea...

super articolull!!!!lol ka toata lumea are opsesii, da cred ca ai uitat faza ku , chitara, si rock-ul,,,,,oricum , mij blog-ul

Trimiteți un comentariu