marți, 9 noiembrie 2010

Du iu uana si mai Feisbuc?

Ei bine, asta e scrierea pe care imi place sa o folosesc pentru Do you wanna see my Facebook?[asta pentru cei care nu stiu expresia :))]
Ei bine, da, am si eu facebook. Il am de cateva luni, si l'am facut doar pentru ca zicea toata lumea cat de tare e pe FB si l'am facut doar ca sa zic si eu ca am cont. Intram doar cand primeam un mail cu vreo cerere de prietenie, si o acceptam.
Am inceput sa intru mai des, in fiecare zi defapt, de cand cu Sofer de Romania, si apasam cateva butoane, raspundeam la o intrebare la mintea cocsului, si luam 1000 de bani pe SoferdeRomania. Si nu stiu in ce fel, m'am apucat sa stau pe facebook :-? probabil din cauza DarkMartienilor, carora le'am dat cereri de prietenie, mi le'au acceptat, si am inceput sa intercationez. Am invat cum e cu aplicatiile, comentariile, si alte lucruri. Am avut o perioade de cateva zile in care am jucat FarmVille dar nu mi'a placut din simplul motiv ca nu prea stiam cum se joaca :)) da, de acord, interesant si foarte tare jocul, pentru eventualii fani, nimic de reprosat, dar daca nu ma descurcam, nu vroiam sa imi ocup timpul liber incercand sa ma prind cum functioneaza FarmVille'ul :D
Si am corupt'o si pe Sandra >:) si acum cred ca e si ea putin obsedata :)) [Ps:S., daca treci pe aici, lasa un comm :))]
Nu prea cred ca ar fi multe de zis despre obsesia mea cu FB'ul :-? Asta imi aminteste ca azi nu am intrat :)) am ce face urmatorul sfert de ora >:) :))

2 comentarii:

Sandra ღ spunea...

"si acum cred ca e si ea putin obsedata :))"
zise georgiana :-w :))
e vina ta, deci <3
si in plus, nu sunt asa obsedata.
si noutate..Nate e mai bun ca Chuck :P :X

Georga.Alice spunea...

Ti'a luat ceva sa'ti dai seama :P :))

Trimiteți un comentariu