duminică, 7 noiembrie 2010

DarkMark

Ei bine, una din cele mai puternice obsesii ale mele este pentru forumul www.darkmark.org. L'am descoperit pe 17 martie, ziua in care mi'am facut si cont. Ei bine, este un forum cu tma HP, unde trebuie sa iti faci un personaj pentru RPG[Role Playing Game], iar eu am ales'o pe Alice Morris. Dar inainte de asta, m'am sortat sub un alt nume, nestiind ca imi trebuia nume si prenume. Si am cazut la astropufi. Apoi mi'am schimbat numele, m'am mai sortat odata, si am cazut la cercetasi, iar apoi, dintr'un motiv idiot pe care nu il stiu nici acum, m'am mai sortat odata si am cazut iar la Astropufi. Ma bucur ca nu am primit nicio advertizare sau ceva de genul de la administratori, am scapt :)) ei bine, de atunci, sunt un pufulete astronaut \m/ [ astro-puf ;)]

Evident, ca la inceput, am facut si eu gafele mele, dar cat timp a fost forumul inchis dupa venirea mea, am avut timp sa vad cum sta treaba. Stiu ca pe la inceput, nu prea stiam ce'i ala RPG si am inceput sa postez un fic[Fan-Fiction,poveste online, structurata pe capitole :D] post HP si nimic mai mult. Si sa postez la cafenea :)) Pana am inceput sa ma simt vinovata ca nu faceam RPG deloc X_X si am inceput :D Si au trecut aproape 8 luni de cand sunt inregistrata :X Si, pur si simplu nu pot sa ma satur de forum, sa citesc mesajele noi, sa mai postez si eu, si evident sa rad la glumele membrilor, si sa ma bucur de atmosfera familiala dintre membri :X

I'am adus pe forum pe sora mea mai mare cu un an si 7 luni, fiindca vedea cat timp petrec eu la calculator, si a inceput sa'i placa si ei forumul, si pe un prieten, fiindca stiam ca e fan Harry Potter si i'am dat link'ul de la fic'ul meu, postat pe forum.

Si pot sa spun ca am avut un mare noroc cu forumul asta. Datorita lui, si anumitor membri, care postau la cafenea melodii rock, am devenit si eu rockerita \m/si stiu o gramada de melodii si bancuri super tari :X si tot pe forum, am cunoscut'o pe una din actualele mele cele mai bune prietene, Alexandra[a.k.a. Sandra]. As vorbi acum despre cat de mult inseamna Sandra pentru mine, dar as devia de la subiect :D Si am cunoscut si multe alte persoane extraordinare, cu care incerc sa vorbesc cat mai mult, si cat mai des, dar nu imi permite timpul, si asta e alta din problemele mele despre care nu vreau sa vorbesc acum :D

Am avut candva o tentativa de a parasi forumul :-? dintr'un motiv anume, eram suparata, si imi ziceam "Bag piciorul in el de forum" dar nu am putut rezista nici macar cateva ore fara sa intru si sa vad ce s'a mai postat. Daca ma asez vreodata la calculator cu treaba, si deschid fereastra Mozzila, in loc sa intru pe site'ul unde am treaba, din reflex inru pe DarkMark :)) sau stau pe alte site'uri dar mereu am fereastra deschisa :)) si, fac ce fac, mereu arunc o privire, mereu vorbesc despre ce s'a mai postat cu sora mea, Manuela, si cred ca o innebunesc :-S :)) Si, ah da, sunt o DarkMartiana \m/

Sper ca nu v'am plictisit, dar chiar simteam sa scriu lucrurile astea, fiindca forumul reprezinta unul dintre lucrurile la care tin cel mai mult in viata, si care m'a afectat in mod considerabil. Dar, cam atat pe ziua de azi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu