vineri, 12 noiembrie 2010

Prietenie

Vreau pentru inceput sa'i dau dreptate Cosminei, pentru comentariul de la articolul anterior. Intr'adevar, am exagerat zicand ca "My life" este alcatuita dintr'un singur lucru, si anume chitara, si, desi nu'mi place sa ma contrazic singura, acum sunt nevoita sa o fac.
Unul dintre cele mai importante lucruri pentru mine, dupa familie, sunt prietenii.
Mereu prietenii au fost foarte importanti pentru mine, si, desi imi place sa fiu inconjurata de persoane cu care ma inteleg bine, imi place sa ma apropii de o singura persoana, maxim 2. Si aceea sa fie prietena mea cea mai buna. Se pare ca nu am avut mereu noroc. Din clasa a 5a pot sa spun ca am avut nevoie de o prietena, si am avut'o in clasa a 5a pe Irena, ne luptam amandoua pentru primul loc in clasa, dar tot am fost foarte apropiate, asta pana cand s'a mutat la alta clasa din scoala, si nu am mai fost atat de apropiate. In clasa a 6a m'am apropiat mult de alte doua colege, Beatrice si Diana, si desi eram cam imatura pe atunci, tot am avut nevoie de prietenia lor. Pana in clasa a 8a, am devenit cea mai buna prietena a Dianei si ea mi'a fost ca o sora. M'am imprietenit si cu alte 2 colege, datorita pozitiei din banci, dar eram doar prietene bune, nu eram BFF. Si acum sunt prietena foarte buna cu Diana, si suntem ca si surorile, ne intelegem perfect, iar eu sunt ca si parte din familia ei, ii cunosc parintii, si casa, si tot tacamul :)) Vrobes cu ea de fiecare data cand am ocazia, si ne povestim cum ne mai merge, de cand suntem la licee diferite. Iar acum, in clasa a9a, desi ma inteleg bine cu cateva colege, inca nu am avut norocul sa imi fac o "cea mai buna prietena" dar mai am timp.

Cum am mentionat in articolul despre DarkMark, mi'am facut multe prietene pe forum, si de multe ori, prieteniile la distanta, cu persoane pe care nu le'ai cunoscut inca, sunt mai puternice. Cand zic prietene de pe forum ma gandesc involuntar la 5 persoane:Sandra, Nico, Bianca[pentru cunoscatori Helena :))] Cosmina si Oana. Le consider persoane extraordinare, si le consider prietenele mele, chiar daca nu vorbesc cu toate atat de des, tot tin la ele, e involuntar. Si sper ca e reciproc. Despre Sandra o sa scriu un articol separat, fiindca e cea mai buna prietena a mea si merita, dar despre celelalte voi vorbi aici. Simt nevoia sa vorbesc, si sa spun cat de mult inseamna ele pentru mine.
Cu Nico nu vorbeam atat de des pana acum 2 luni, o cunosteam doar din posturile de pe forum, dar de ceva timp incerc sa vorbesc cat mai des cu ea, si am si numarul ei :> chiar daca e din Botosani si nu stiu cat de curand voi avea acazia sa o intalnesc :-< desi i'am zis si pe mess, e o persoana extraordinara, si incapatanata, fiindca nu vrea sa creada ce tocmai am scris :)) dar imi aduce mereu zambetul pe buze orice convorbire cu ea, mai putin cand sunt chiar suparata, dar ii zic uneori despre ce e vorba, si ma ajuta sa ma simt mai bine. Iar cu Oana, Cosmina si Bianca vorbesc ocazional, desi mi'ar placea sa vorbesc mai des, si nu pot fi niciodata suparata cand discut cu ele, din contra, ma tavalesc pe jos [ la figurat, evident :))] de ras. De asemenea, le cunosc si de pe forum, iar pe Bianca si din discutiile interminabile pe mess :)) Am stat intr'o zi 3 ore si am vorbit, despre toate subiectele posibile, si tin mult la ea. Defapt, tin mult la toti membrii de pe forum pe care ii cunosc cat de cat, dar la ele mai mult.

Sper ca nu m'am intins prea mult, si o sa va faceti timp sa cititi, fara sa va plictisiti.

4 comentarii:

Nicoleta spunea...

Nice :>
Desi . nu ma asteptam :))

Anonim spunea...

Inseamna mult pt mine, Georga >:d<
We're all good friends, yeah baaby :X =]]]]]

Coss spunea...

Let's see ... Ai dreptate cu prietenia, e f importanta.Desi mi se pare ca tratezi chestia asta cu usurinta. Eu sunt f exigenta cand vine vorba despre standardele umane.

Nu pot sa spun ca am multi prieteni. Am multi amici (printre care te numeri si tu :)) si o singura prietena. Persoanele din familie nu le numesc prieteni, pt ca ele tin automat la mine si le pot spune orice.


My friend ma cunoaste exact asa cum sunt. Si ma accepta asa cum sunt, ma iubeste. My friend stands by me all the time, support me, give me energy and strangth.

Eu consider ca tu esti o tipa f isteata si ca faci o treaba grozava cu chitara. :) And I appreciate it. :)

Georga.Alice spunea...

Cosmina, nu ma intelege gresit, cum am zis, BFF am doar una, maxim 2[maxim am zis\m/ :))] in rest prieteni mai apropiati la care tin la fel de mult, dar nu e aceiasi treaba. Poate voi scrie maine un articol despre Sandra, si daca il vei citi, vei inteege ce e prietenia adevarata pentru mine ;)
Merci totusi ca ai trecut pe aici >:d<

Trimiteți un comentariu