sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Harry Potter

Prefer să vorbesc întâi despre această obsesie, fiindcă restul au o oarecare legatură. Povestea mea cu Harry Potter a început acum mult timp, eram prin clasa a 3a, poate a 4a, când văzusem primele doua filme. Si mai târziu pe al treilea, dar a durat pana in iarna 2009 să citesc cărţile. Înainte, nu obişnuiam să citesc, dar mi'a adus sora mea, Manuela, o carte de la biblioteca, pe care am citit'o imediat, şi mi'a deschis apetitul pentru citit. Şi ştiam că una din fostele mele colege avea cărţile Harry Potter, si cum toată lumea spunea că sunt cărţi grozave, mi'am propus să le citesc. Pe prima ştiu că am citi'o în două zile, dacă mă străduiesc un pic, îmi amintesc şi datele, ştiu clar că a fost în ultima săptămână de şcoală din 2009. :D In vacanţa de iarnă am citit cărţile 3,4,5, şi nu le puteam lăsa din mână. Cât citeam Ordinul Phoenix, mama îmi spunea sa mă culc, dar eu nu, că mai am câteva pagini până termin capitolul, pe care abia îl incepusem, şi apoi mai citeam un capitol, si imi ziceam mereu că e ultimul, şi apoi mă culc :)) dupa vacanţă, am împrumutat cartea a 2a, pe care am devorat'o într'o zi >:) din nou, daca ma concentrez, pot sa spun si data exacta :> Iar ultimele doua le'am luat de la biblioteca, aproape de sfarsitul lunii ianuarie. Cartea a 6a o luam cu mine la scoala, si citeam si in pauze, si in ore, ca oricum era ultima saptamana din semestru, eu aveam situatiile incheiate, nu ma deranjau profesorii, si citeam aproape 200 pagini pe zi. In trei zile a fost gata :D Iar ultima tot in trei zile am terminat'o, nu puteam sa o las jos din mana, citeam in timp ce mancam, nu mam ai uitam la televizor, nu mai stateam la calculator, doar citeam :))
Si o perioada am fost obsedata la cel mai mare grad de obsesie pe care vi'l puteti inchipui. Am imprumutat si versiunea in engleza a cartii a 7a, am citit cam tot ce se poate citi pe Wikipedia despre HP, si vorbeam mai mereu despre asta, de ii inebuneam pe toti din jurul meu :))
Intr'o zi, o fosta colega, mi'a zis ca a gasit un site cu sortare, si eram curioasa, sa vad la ce casa as fi eu, asa ca i'am cerut link'ul pe mess si am descoperit un forum, DarkMark :X dar despre asta in postul urmator :))

Cat despre cartile Harry Potter in sine, cred ca e inutil sa va spun cat de grozave sunt, fiindca e doar parerea mea. Sunt si persoane carera nu le place genul, deci trebuie sa cititi ca sa va faceti o parere ;) eu nu va pun acum sa cititi 7 romane, dar ma enervez repede cand cineva spune ca uraste un lucru care mie imi place, dar il uraste fara sa stie despre ce e vorba ;))
Mai am 3 cuvinte: Harry Potter rullz \m/ B-)

2 comentarii:

Coss spunea...

Hello Georga. :)

What do I have to say ? Imi place HP, insa stiu ca nu exista in realitate si nu prea ma agat de chestiile fantasy. But HP rullz as you said.

Multa bafta cu blogul. :)

Georga.Alice spunea...

Coss, esti Cosmina pe care o stiu eu? :-? Bun venit pe aici >:d< dapp, nici eu nu cred in magie si altele, dar tot ma fascineaza HP :-??
Merci mult >:d<

Trimiteți un comentariu