luni, 3 ianuarie 2011

Review 2010

Păi, a mai trecut un an. Nici nu îmi dau seama uneori cum trece timpul. Dar, mereu e bine să te uiţi înapoi şi să vezi ce ai realizat. Îmi amintesc în mare cam fiecare perioadă din viaţa mea, iar ultimul an a fost într-adevăr deosebit.
Am început anul 2010 stând cu părinţii mei în noaptea de revelion. Eram deja fană Harry Potter, şi citisem primele cinci cărţi. Ştiam de câteva luni să cânt puţintel la chitară, şi încă învăţam. La începutul lunii februarie ştiu că am terminat cărţile, şi eram obsedată, am citit în perioada aia cam tot ce se poate despre Harry Potter, pe wikipedia, intram pe site-ul lui J.K. Rowling pe care l-am citit cap-coadă, şi rezolvat toate micile jocuri de acolo. Eram, da, oarecum, puţin mai mult, obsedată :D
Ştiu exact că pe 17 martie [:))], o fostă colegă, din generală, care citea şi ea HP mi-a spus că a găsit un site unde poţi să te sortezi, mi-a dat şi mie linkul în seara aia pe mess, m-am înregistrat, şi iată-mă, Alice Morris pe DarkMark. Şi forumul a intrat în viaţa mea şi e ca o parte din mine acum.
Ţin minte şi cum am cunoscut o parte din colegii şi prietenii soră-mii. Când am mers la cinema să vedem Avatar, la sfârşitul lunii februarie. Iar apoi, la o zi după Sf. Gheorghe, cum atât pe mine, cât şi pe 3 dintre colegele Manuelei le cheamă Georgiana, am ieşit în oraş. Am mai cunoscut câteva persoane, m-am împrietenit cu câţiva, şi am devenit parte integrantă a găştii, ca să zic aşa :)) Au urmat alte ieşiri în oraş, iar la începutul lunii Mai, cu o zi înainte de ziua soră-mii, mi-am început prima relaţie. Nu mi-e ruşine să spun că am avut un singur iubit până acum :D
Pe de cealaltă parte, a mai fost şcoala, ultimele luni alături de colegi, am început să mă înţeleg mai bine cu o parte din ei. Eram toţi stresaţi de testările alea naţionale, dar cheful de glume nu îl pierdeam niciodată. Am avut banchet, atât clasa mea, ât ţi cealaltă clasă de a 8-a din şcoală, şi a fost pur şi simplu bestial :X S-a terminat şcoala, am calculat medii, chestii, alea-alea, am dat bilingvul la engleză, m-am despărţit de prietenul meu, adică, mă rog, el s-a despărţit de mine, am suferit, am decis să rămânem prieteni, mi-am revenit, m-am împrietenit cu Sandra vorbind pe mess întruna, am plecat la ţară, am venit înapoi după o săptămână, am fost la ziua verişorului meu care împlinea 5 ani, după o zi-două m-am întors la ţară, şi am mai stat două săptămâni. A fost bine la ţară, m-am distrat, cu vărul meu, cu prietenii veniţi şi ei la bunici, a fost genial. Înapoi acasă, nu făceam prea multe, toată ziua citeam, şi stăteam la calculator, majoritatea timpului pe forum. De ziua tatălui meu, pe care am sărbătorit-o la vărul meu acasă, am sunat-o pentru prima oară pe Sandra, şi am vorbit o oră şi 14 minute[nu o oră şi un sfert [-( :))], iar apoi vorbeam din ce în ce mai des. Am cunoscut persoane noi, mi-am făcut noi prieteni, cam toată luna august am ieşit în oraş, înatâi o dată la săptămână, apoi din 3 în 3 zile, iar în ultima săptămână de vacanţă în fiecare zi am ieşit.
Şi, a început liceul. Am mers în prima zi cu sora mea, care e în a 10-a, tot în pedagogic, şi i-am salutat colegii ei pe care îi cunoşteam. Am mers în locul rezervat clasei mele, şi am aşteptat să termine ce avea toată lumea de zis :D După care am mers în clasă. Prima săptămână a fost cum a fost, îi cunoşteam pe toţi încet încet, dar, am devenit un colectiv unde ne înţelegem toţi bine între noi, cu mici excepţii, şi mă bucur că, într-un fel sau altul m-am aproiat de una dintre colege, mai mult decât de celelalte. M-am acomodat şi cu profii, şi cu liceul, şi e totul bine. Am mers la olimpiadă la engleză, faza pe şcoală, şi faza locală, dar nu am trecut mai departe. Mă pregăteam în fiecare marţi după ore pentru olimpiada la logică, cu încă şase colege ;)) M-am mutat din bancă de o grămadă de ori, dar m-am sedenterizat, şi nu vreau să mă mai mut :))
Pe partea cu chitara, am învăţat în timpul verii multe melodii, îi cântam Sandrei la chitară prin telefon, am luat-o cu mine la ţară, am cântat şi acolo, şi la şcoală, şi la liceu, cântam în pauze la liceu, era tare, chit că nu mă asculta mai nimeni :)) Odată cu începerea anului şcolar, am reînceput şi lecţiile de chitară, iar sora mea de pictură. Mergeam o dată pe săptămână, miercuri, şi la practică, şi la teorie, iar când terminam la 6 mergeam în sala de pictură şi o aşteptam pe sor-mea şi pe o colegă de-a ei să termine cu pictatul şi mergeam acasă.
În ultimele două săptămâni de şcoală, marţi şi joi rămâneam la şcoală pentru repetiţiile pentru serbare. A fost tare pentru că, am ajuns să cânt la chitară în faţa altor elevi ai liceului, şi pentru că am cunoscut mulţi elevi din alte clase, înclusiv vreo câţiva chitarişti :> Cu o zi înainte de serbare am cântat la chitară 3 piese, la o şcoală din oraş, unde proful meu predă muzică. A fost destul de tare, iar la serbare, am cântat două melodii în faţa profesorilor, şi a unor elevi, destul de numeroşi, partea proastă a fost că mi s-a dezacordat coarda a 5-a, şi eram îngrozită, dar tot a fost bine. Am mers la şcoala de arte la vernisajul expoziţiei de iarnă, iarăşi am cântat la chitară, şi am admirat tablourile studenţilor.
A urmat Crăciunul, pe care l-am petrecut acasă, iar în seara de 25 am mers la vecinul de la 4, şi am stat toată noaptea cu o parte din prietenii apropiaţi, şi am dansat, ascultat muzică, uitat la filme, şi jucat jocuri tâmpite, dar foarte amuzante. A urmat şi ziua mea, pe care am povestit-o, iar apoi ultimele zile din an, în care, am ajutat la treburile de prin casă, am făcut mâncare, alea-alea ;)) Iar în seara de Revelion, au venit rude la mine, am mers cu plugusorul la rude in oras, si ne mutam de la o casa la alta, pana am ajuns la verii mei acasa. De acolo, m-am întors la mine acasă, şi am stat o oră, până au venit doi prieteni şi ne-au luat pe mine şi pe sora mea, de am făcut revelionul la iubitul soră-mii acasă. Şi cam gata anul ăsta.

Dacă e să trag linie, pot să spun că în anul ăsta am câştigat şi pierdut prieteni, m-am maturizat, aş putea spune, am învăţat multe, atât informaţii, cât şi lecţii de viaţă, am învăţat să apreciez tot ce am, şi să profit de prezent.

"Nu privi în urmă cu mânie, sau înainte cu teamă,
Ci priveşte în jur cu atenţie" -> Right!