joi, 6 ianuarie 2011

Guess who...

An nou, temă nouă, autor nou...trei în unu "ca cafeaua".
Ce-i drept, nu m-am chinuit foarte mult cu tema, adică, am schimbat poza de fundal, culoarea titlului, şi cam atât. Dar nu vă interesează asta, nu? Ei bine, noul autor este sora mea, Manuela. Pam-pam :))
Am auzit o şoaptă cum că ar vrea să-şi facă blog şi i-am propus. Bine bine, nu a fost o şoaptă, a sunat mai degraba ca:
"Ia să-mi fac şi eu blog!"
Şi atât am aşteptat. De ce a fost nevoie să o conving să mi se alăture? Două zile de rugăminţi. Ca să zic drept, în jur de zece minute, pe parcursul a două zile :))
Şi, mă uit acum, ce frumos scrie în partea dreaptă a paginii numele nostru, şi lucrul ăsa mirobolant mă face să închei şi să aştept până scrie ea propriul articol.

1 comentarii:

Coss spunea...

Nice :) . Let's see what Manu' has.

Trimiteți un comentariu