miercuri, 29 decembrie 2010

Fifteen


Aş putea adauga "At last" la titlu, dar, e mai bine aşa, aş zice eu :-? De ce "at last" ? Păi, aştept de mult timp să împlinesc 15 ani, să zic şi eu că am cinşpe ani, să nu fiu aproape cea mai mică din clasă, să pot să ascult Taylor Swift-Fifteen şi chiar să am cinşpe ani. Dar acum că s-a întâmplat, nu prea văd mare diferenţă :-?

M-aş fi aşteptat ca ziua de ieri să fie diferită, dar, a început prost, cât se poate de prost, şi s-a terminat într-un final mai bine decât am ajuns să mă gândesc la începutul zilei.
Ziua mea de naştere a început propriu-zis la miezul nopţii, şi vorbeam cu Sandra pe mess când deodată se schimbă ceasul în 00:00, şi mă trezesc cu un "La mulţi ani" pe mess şi un mesaj tot de la Sandra :)) Şi apoi intru repede-repede şi pe forum să văd ce mesaj a postat în topicul deschis special pentru ziua mea. L-am citit, şi am rămas foarte impresionată de tot ce a scris, iar la ultimele trei rânduri mi-au dat şi lacrimile :)) I-am mulţumit, şi mi-a urat şi Bianca la mulţi ani, iar ei am început să-i fac declaraţii de dragoste şi să-i spun cât de mult înseamnă pentru mine. Mai am şi momente din astea :))
Evident, am adormit târziu, şi m-am tezit devreme.
Exceptând faptul că am rămas singură acasă, cu două verişoare pe cap, care erau...obraznice, şi gălăgioase, şi în orice alt fel care mă scoate pe mine din sărite, a trebuit să mai fac încă o dată curăţenie in toată casa, că doar nu s-a mai făcut curăţenie de vreo două-trei zile. Majoritatea lucrurilor au mers pe dos, în sensul că...mereu a trebuit să stau cu gura pe verişoarele mele, şi să ţip la ele, pentru că nici nu mă ascultau, ori comentau, ori erau prea ocupate să se certe între ele. Bine că am plămâni puternici :))
Am vorbit cu Sandra cam douăzeci de minute, iar când a venit sora mea, iar, încă o doză de nervi, dintr-o prostie, pentru că aveam nervii acumulaţi, şi m-a enervat ea puţin şi am dat pe afară. I-am trimis un mesaj Sandrei, şi m-a sunat imediat ca să se asigure că sunt bine :X M-a ajutat convorbirea cu ea, m-am calmat, şi am privit totul într-un mod mult mai optimist. M-am dezumflat puţin când o prietena m-a anunţat că nu mai vine, oricum nu mai erau mulţi care veneau, şi îmi venea să-i sun şi să le spun să stea acasă. Dar mi-am amintit ce mi-a zis Sandra, şi mi-am spus şi eu la rândul meu că va fi totul bine, şi că până la urmă mă voi distra, fiindca e ziua mea, şi măcar în ziua asta merit.

Pe la şase şi ceva au venit rudele, au stat la masă, iar apoi m-am trezit la uşă cu trei din cei patru invitaţi care mai veneau până la urmă. Mi-au luat un lanţ cu un pandantiv foarte drăguţ, un iepuraş de pluş, şi o felicitare superba, dar şi mai superb scrisul lui Jojo dinăuntrul felicitării, care iar a cauzat adunarea câtorva lacrimi în colţurile ochilor mei.
Am mers în sufragerie să taie mama tortul, iar verii mei mai mari, de 23 şi 27 de ani făceau glume:
"Băieţii, o ţigară ceva?"
"Haideţi, nu fiţi timizi!" :))

După ce au plecat rudele, ne-am mutat noi în sufragerie, ni s-a mai alăturat o fată, şi, să spunem că a început "marele party de ziua mea" :))
Ne-a învăţat Jojo un joc, care implica băut :)) am jucat "Eu nu am" care implică băut :)) iar apoi am jucat la greu adevăr sau provocare. A fost fun, am râs, ne-am distrat, ca de obicei, cu atmosfera care se crează între noi, şi cu glumele noastre, era imposibil să nu mă simt bine. Am început să ne uităm şi la un film, "The bounty hunter" dar invitaţii erau obosiţi, şi aproape au adormit, mai ales că am întins şi canapeaua, şi defapt, aproape am adormit şi eu :)) Pe la jumătatea filmului a ajuns şi tata acasă, care a fost nevoit să lucreze şi noaptea, a intrat în sufragerie, ne-a salutat, mi-a spus la mulţi ani, iar eu am stat câteva minute cu el în bucătărie. După care m-am întors la film :)) Am mâncat câte o bucată de tort, iar apoi au plecat acasa, deşi era abia două noaptea[ mda, devreme, ce să zic :)) ] Am mai rămas eu, cu sora mea şi iubitul ei, şi am descărcat alt film, Home Alone 4 care mi-a plăcut, vreau să spun, cât am văzut din el, pentru faptul că a păstrat personajele din primele două filme, chiar dacă s-au schimbat actorii. Evident că am adormit la jumătatea filmului, şi m-am mutat la mine în pat, dar, tot a fost bine cum a fost.

Dacă ar fi să trag linie, pot spune că m-am distrat, şi că, mi-am sărbătorit ziua cum am putut mai bine, şi cum mi-au permis resursele, adică invitaţii :))
Dar, ce pot spune? Am cinşpe ani? Am!
Happy birthday to moi! <:-P

1 comentarii:

Nicoleta spunea...

La multi ani !
Stii cat de mult ma bucur pentru tine . Chiar daca mereu vei fi aceasi Georga , indiferent de varsta .

Trimiteți un comentariu