vineri, 28 ianuarie 2011

Things I like

~Îmi place muzica
~Îmi place să dorm
~Îmi place să cânt la chitară
~Îmi place să râd
~Îmi place să fac glume
~Îmi place să-mi petrec timpul alături de prieteni
~Îmi place să ies în oraş
~Îmi place să mă plimb
~Îmi place zăpada
~Îmi place vara
~Îmi place soarele
~Îmi place apa
~Îmi place Nestea de piersici :D
~Îmi place îngheţata
~Îmi place ciocolata
~Îmi place Prigat nectar cu capsuni si banane :D
~Îmi plac trandafirii
~Îmi plac crinii albi :X
~Îmi place să intru pe forum şi să postez
~Îmi place să văd atmosfera de pe forum, şi să simt că fac parte din membrii lui
~Îmi place să ştiu că măcar pe forum, în topicurile RPG pot fi alături de Sandra >:d<
~Îmi place să simt razele soarelui încălzindu-mi pielea treptat...
~Îmi place să văd fulgii de zăpadă prinşi în firele părului meu încâlcit de vânt
~Îmi place să mă bălăcesc în apa mării şi să simt valurile lovindu-mi pielea
~Îmi place să fac oameni de zăpadă, bulgări, să mă dau cu sania etc.
~Îmi place să simt nisipul fin printre degete [Btw: buna metoda de exfoliere a picioarelor :> :))]
~Îmi place să stau cu picioarele goale in nisip, praf, sau asfalt, cand merg la ţară [Deşi ultima nu e recomandabilă decât dacă vrei să dansezi step sau polka :))]
~Îmi place să pertrec timp alături de familie
~Îmi place să râd în ore de colegi sau alături de colegi
~Îmi place să stau în bancă alături de Dana şi să râdem în ore şi în pauze
~Îmi place să îmbrăţişez, şi să simt braţele celeilalte persoane înfăşurate strâns în jurul meu
~Îmi place să vorbesc cu Sandra şi Bianca
~Îmi place să o aud pe S. zicându-mi cele mai drăguţe lucruri pe care mi le-a zis vreodată o prietenă soră
~Îmi place să mă simt şi să mă comport ca un copil
~Îmi place să ştiu că pot vorbi oricând cu S. şi că va fi mereu "acolo" pentru mine
~Îmi place să citesc când îmi spune că mă iubeşte :X
~Îmi place să îi spun că o iubesc mai mult >:d< :X :))
~Îmi place să  îi aud vocea dimineaţa
~Îmi place să mă uit la filme
~Îmi place să citesc
~Îmi place să mă identific cu un personaj, o melodie, un vers, orice
~Îmi place să reuşesc să cânt o piesă la chitară, şi să ştiu că sunetele alea le fac eu cu degetele mele :X
~Îmi place scriu versuri şi să compun muzică pentru ele
~Îmi place să dau răspunsuri şi să îmi pun în evidenţă cunoştinţele
~Îmi place să îmi fie pusă gândirea la încercare, cu ghicitori, şi chestii asemănătoare
~Îmi place să mă simt iubită, importantă, apreciata
~Îmi place să ştiu că însemn ceva măcar pentru o singură persoană...
~Îmi place să mă gândesc la viaţa mea, să pun în balanţă trecutul, prezentul...
~Îmi place să visez la un trecut şi un prezent alternativ
~Îmi place să mă gândesc la viitor
~Îmi place să cred că totul va fi bine în final...
~Îmi place să dau tot ce pot, şi tot ce am mai bun în mine
                                                                                                                                                                    
~Îmi place să-mi trăiesc viaţa

Hope you like it :D
PS:Linia aia e un fel de rezulta, linie de suma, o luaţi cum vreţi :D :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Vai..ai scris despe vara, soare, nisip si apa marii :((((( What a cruel!
Si mie imi place sa vorbesc cu tine si multe alte chestii care le-ai scris acolo :-? Ah da, si Nestea cu piersici mi-a sarit in ochi, ptc. am un bidon pe masa =))

Anonim spunea...

Ai primit o leapsa de la mine >:)

http://keepingmypride.wordpress.com/2011/01/30/lepsa/

Trimiteți un comentariu