joi, 6 ianuarie 2011

Mda...

Mi-a şoptit o păsărică acum câteva zile că dacă te respecţi, e musai să ai blog. Iar eu mă respect foarte mult. Dar lumea asta nu mai avea nevoie de încă un blog pe care să nu-l citească nimeni. Aşa că m-am hotărât să scriu pe blogul soră-mii pe care oricum nu-l citeşte multă lume, dar măcar pot să dau vina pe ea pentru asta :))
De ce a fost nevoie? Păi.... de vreo 2 zile de rugăminţi care au scos la iveală persuasiunea şi perseverenţa de care este capabila sor'mea. Apoi a urmat inevitabil momentul în care eram aşa de sătulă de toate implorările ei şi am hotărât să accept. Aşa că iată-mă!
Nu promit să scriu prea des, şi cand voi scrie voi avea ceva important de scris (adică, mai pe româneşte, n-o să vă săturaţi de mine prea curând că n-o să aveţi cu ce :)) )

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu