duminică, 30 ianuarie 2011

Prima mea leapsa

Un ceva: O lămâie cu bretele =))
O melodie: Akira Yamaoka- Promise
Un film pe care vreau să îl văd: Mean girls 2
Mă uit la: Monitor( la ce altceva ? )
Vreau să mă uit la: Tânăr şi neliniştit, episodul 10,247 :))
O formaţie: The All American Rejects
Un citat: Dream for tomorow, Live for today, Learn from yesterday
Îmi doresc: O pânză ca să pictez pe ea
Un cuvânt care te face să îl pronunţi de nenumărate ori: Iadu alb >:)
Dacă ai putea schimba culoarea cerului: l-aş face mov :X
Ai dori: să merg pe lună
sau să: zbor

Prima mea leapşa... n-am cui s-o dau mai departe

4 comentarii:

Georga.Alice spunea...

I'am dat dragii mele Manuela onoarea de a scrie o leapsa...poate pentru ca s'a ivit ocazia, si ea nu a facut pana acum nicio leapsa, sau poate pentru ca eu nu aveam chef sa mai fac una =))

Georga.Alice spunea...

Ah, si, voiam sa mai zic asa: Ca daca as schimba eu culoarea cerului, l'as face mereu senin ;))

Sandra ღ spunea...

Iadul Alb >:) :)))

Georga.Alice spunea...

Ai tu ceva cu Iadul Alb =))

Trimiteți un comentariu