vineri, 14 ianuarie 2011

De ce?

Da, "De ce?". Una din cele mai penibile intrebari. Am auzit ca omul, cat traieste trebuie sa isi puna intrebari. Iar eu o fac in fiecare zi. Cred ca si voi. Iar "De ce?" e una din cele mai banale. Spre exemplu:
~De ce e iarba verde?
~De ce e cerul albastru?
~De ce zapada alba?
~De ce avem doua maini, doua picioare, doi ochi, o gura?
Si totusi, de ce nu ni se pare nimic in rneregula cu cele de mai sus?
~De ce imi place sa citesc?
~De ce am citit Harry Potter?
~De ce am descoperit forumul DarkMark?
~De ce m'am acomodat acolo?
~De ce mi'am facut prieteni pe care nici macar nu i'am intalnit?
~De ce imi place muzica?
~De ce imi place sa cant la chitara?
~De ce am vrut sa invat sa cant la chitara?
~De ce imi place sa ascult o melodie pana ma plictisesc de ea?
~De ce imi place sa scriu versuri?
~De ce imi place sa compun cate ceva pentru versurile pe care le scriu?
Si iarasi, de ce nu regret toate astea nici macar o secunda pe zi?
~De ce exista melodii al caror titlu nu se gaseste in melodie? :-?
~De ce exista melodii al caror titlu se gaseste doar intr'un vers al melodiei? :-?
~De ce exista si melodii in care titlul se regaseste din plin in versuri? :))
~De ce trebuie sa raspund din nou si din nou la topicurile RPG? :))
~De ce stau cu fiecare ocazie pe forum?
Si totusi, de ce nu ma deranjeaza cele de mai sus?
~De ce majoriatea oamenilor nu ma pot intelege?
~De ce nu le pasa unora din cei la care tin?
~De ce ma simt mai mereu nelalocul meu?
~De ce oamenii nu pot accepta defectele celorlalti?
~De ce unii oameni sunt incapatanati, altii certareti, superficiali, se enerveaza repede, isi varsa nervii pe cine nu trebuie, se supara din orice etc.[etc=lipsa de inspiratie :))]
~De ce se considera ca daca esti sincer, bun, modest, sensibil, esti slab?
Si totusi, De ce nu se pot schimba toate astea?
~De ce acest articol?
~De ce acest blog?
~De ce eu?
Cred ca nu voi sti niciodata...

1 comentarii:

Georga.Alice spunea...

Foarte frumos ai spus'o Cryss :X intr'adevar, cand am scris articolul, ma refeream defapt ca, oricat de neinsemnata poate parea aceasta intrebare, sunt unele intrebari care nu au raspuns.
Merci mult pentru comm >:d<

Trimiteți un comentariu