marți, 15 februarie 2011

Emotional stuff

 Warning: Ce cititi mai jos, nu exprima realitatea, sunt doar cateva formulari si expresii care imi tot stau in minte de vreo doua saptamani, si m'am gandit sa le pun cap la cap :D scuze pentru lipsa diacriticelor :D


Uitati cum sunt eu:
Ochii inrositi de plansete, chiar daca la suprafata nu se vede nimic, fiindca deja nu mai am lacrimi. Inauntru e ca si cum as avea cateva coaste rupte. La exterior nu e nimic, dar in interior, de fiecare data cand inspir, doare. De ce? UIte d'aia. Pentru ca...doare, si pentru ca las sa doara, si pentru ca oricat as incerca sa alung durerea, revine din nou si din nou, mai intensa, mai puternica, cu mai multe amintiri si regrete, si cuvinte, incarcate cu toate aceste lucruri intoarse impotriva mea. Dar oricum nu conteaza. Ma simt de parca ar putea sa'mi infinga cineva un pumnal in inima, si nu ar conta. Pentru ca e deja rupta in bucati. Pusa cap la cap cu lacrimile care au secat, si lipita cu fiecare raza de speranta, dar am ramas fara acestea, si inima mea se rupe iar si iar, in bucati din ce in ce mai mici, pana nu mai ramane nimic. Un vers dintr'o melodie? Pentru mine e un val nou de durere, un rau nou de lacrimi interioare. O amintire? Un regret, o impunsatura in inima, un zambet fals, doar ca sa par in regula la exterior. Doar ca sa nu se intrebe nimeni daca e ceva in neregula cu mine. Caci oricum as raspunde ca sunt bine, si ar insista, si as ajunge sa neg, sau sa refuz sa vorbesc. Si urasc toate sentimentele astea care ma coplesesc. Urasc sa ma simt vulnerabila, nesigura pe mine, gata oricand sa o iau la goana si sa ma ascund, intr'un coltisor din mintea mea, unde nu ma gaseste nimeni. Urasc sa'mi fie frica de ce se poate intampla, de ce pot simti, sa'mi fie frica ca voi suferi din nou, urasc asta. Dar traiesc cu sentimentele astea, si au ajuns sa faca parte din mine. Frica, fragilitatea, amorteala. Cam asta sunt in interior. Si astept persoana potrivita sa ma readuca la viata.

3 comentarii:

Sandra ღ spunea...

Off, G. :-<
Sper sa apara cat mai repede persoana aia >:D< Sau poate a aparut deja :>
Trebuie sa fi optimista >:D< <3
You know I love you >:)

Georga.Alice spunea...

Love you too, you know it >:d<

Nicoleta spunea...

Chiar imi place postul , Alice .
Si imi pare rau ca am ajuns mai tarziu decat restul . :*
Dar sunt sigura ca acea persoana va aparea. Mereu apare .

Trimiteți un comentariu