miercuri, 1 decembrie 2010

Zăpadă...:)

Ador zăpada. Pur şi simplu. Îmi place să mă joc în zăpadă, să fac oameni din zăpadă, bulgări, să mă dau cu sania, sau pur şi simplu să stau afară să privesc cum ninge[exceptând cazurile în care e viscol afară, atunci nu îmi permit decât să privesc pe geam :D] Poate şi din cauză că sunt născută în Decembrie, când, vezi Doamne, e zăpadă :D Dar mie îmi place să ies din bloc şi să-mi zic că miroase a iarnă. O să vă întrebaţi cum miroase iarna. Ei bine, nu ştiţi cum e să ieşi din casă, şi să-ţi fie nările inundate de un aer proaspăt, şi rece, specific dimineţilor de iarnă? Mai mult ca sigur ştiţi senzaţia, probabil nu-i daţi atenţie, cum dau eu atenţie lucrurilor mărunte.

Cum ieri a fost Sf. Andrei, ziua Galaţiului, deci zi de ieşit în oraş. Lucrurile nu s-au desfăşurat cum mi-aş fi dorit, dar nu de asta sunt aici. La câteva minute după miezul nopţii, mă întorceam acasă, pe jos, şi încă burniţa un pic. Dar încet-încet, ploicica s-a transformat în ninsoare :X Ninsoare serioasă. E minunat să stai sub un stâlp de iluminat, să te uiţi la cerul negru, şi să vezi datorită luminii fulgii căzând pe pmânt, ajungând pe pământ, şi topindu-se sub roţile maşinilor :( Ironic nu? :-? De 1 Decembrie, prima zi de iarnă şi prima ninsoare.  M-am băgat în pat cu gândul că "Mâine voi avea zăpadă" şi dimineaţ, la 8 fără 10, mă trezeşte mama să văd că a nins, de parcă s-ar fi topit zăpada într-o oră, cât mai aveam eu de gând să dorm.

Dar, dacă e un lucru care nu-mi place la iarnă, este posibilitatea de a-mi lua botezul X_X Mda, iarna trecută am scăpat, m-au lăsat colegii mei în pace, şi le sunt foarte recunoscătoare :)) Dar anul asta, fiind la liceu, nu ştiu ce să zic X_X prevăd că nu o să scap :)) doar dacă ne ascundem toate fetele prin camerele de cămin, ceea ce nu cred că e recomandat :-? Tot ce pot să fac e să sper...chiar dacă e degeaba.

Dar, da, e zăpadă, şi trebuie să văd cum fac să fac rost de o poză cu ninsoarea de azi noapte :X Sper doar ca iarna asta să fie de vis, să pot face oameni de zăpadă în parcare cum am făcut iarna trecută, şi să mă dau cu sania, şi să mă rostogolesc pe deal cu vărul meu la ţară :)) Cred că tuturor vă place iarna, nu? :>

1 comentarii:

Coss spunea...

Faina zapada. Mai ales cand te ninge in cap, cand iti ingheata mainile si picioarele si capul si fundul. :) In rest toate bune. Ne mai curg si mucii ...


Cat despre botez, atat le trebuie, sa vina dupa mine. Nu cred ca stiti cu cine stati de vorba ... >:)

Trimiteți un comentariu