joi, 23 decembrie 2010

Music... :X

 Mda, revin şi eu după ceva timp cu un atricol care nu e o leapşa. Sper să vă placă, şi să nu vă plictisiţi în tim ce citiţi :D
Bănuiesc că tuturor ne place muzica, nu? Indiferent de genul de muzica...Într'adevăr, eu mă declar rockeriţă, dar ascult şi muzică ce nu se încadrează în acest gen. Btw: Nu ascult manele :D

Dar am realizat astăzi ce inseamna muzica pentru mine. O metodă de relaxare, de exprimare, de eliberare, de alinare, de descarcare, şi lista poate continua. De ce percep eu muzica în felul ăsta? Simplu.

Dacă am vreodată o zi proastă, sau sunt nervoasă, ascult o melodie, sau uneori mai multe, sau încep să fredonez ceva, şi mă calmez imediat. Nu uit motivul pentru care am fost supărată, cand e ceva serios, dar dacă a fost ceva ca o ceartă, sau o zi proastă, las totul şi imi simt mintea uşurată, doar datorită muzicii. Când sunt tristă, şi ascult o melodie ale căror versuri mi se potrivesc,[ceea ce se întâmplă rar] trece tot, uit tot cât timp ascult melodia respectivă, dar uneori, se poate întâmpla exact opusul. Să mi se potrivească versurile atât de bine, încât să răsucească în rană cuţitul, şi uneori mai cad şi lacrimi.

Mă exprim prin muzică, atunci când cânt sau ascult o melodie ale căror versuri mi se potrivesc, sau mă descarc şi mă eliberez de toate sentimentele când scriu propriile versuri, pe care încerc să le şi cânt. Am scris la viaţa mea ceva versuri, multe din ele, sunt pur şi simplu inspiraţie de moment, dar am şi versuri scrise cu sentiment, pentru trei melodii, plus un refren.
Le-am trimis unei colege de-a surorii mele, şi a început să compună la pian, pentru una din melodii. Şi, a făcut o treabă extraordinară, chiar dacă a făcut doar introducerea şi prima strofa :)) decât deloc, mai bine aşa. Şi am şi eu partiruile, şi am încercat să cânt şi cu vocea, şi să învăţ melodia, şi iesă destul de bine deocamdată.
Oricum, visăm să ne facem o trupă, ea la clape, eu cu chitara :)) Dar pentru asta ne trebuie melodii :-?

Şi mereu mi-a fost greu să-mi aleg o melodie preferată. Se schimbă la fiecare două săptămâni. Acum vreo doi ani, când erau RBD în vogă, adoram toate melodiile lor [care îmi plac şi acum, că tot veni vorba ;) ] şi susţineam sus şi tare că una sau două din melodiile lor erau preferatele mele. Acum nu mai există RBD şi ce s-a întâmplat cu melodiile lor? Au rămas într-o parte a memoriei mele, cu melodii cunoscute, şi versuri ştiute pe derost, dar le folosesc doar pentru a răscoli amintiri.
De câteva luni mi-am schimbat preferinţele muzicale, şi m-am îndreptat către rock, chiar dacă ascultam de mult timp melodii care erau rock, doar că nu ştiam. Şi pe lângă rock, mai ascult şi Taylor Swift, care cântă country-pop, şi e foarte tare, fiindcă melodiile ei chiar transmit sentimente, şi cu unele fragmente chiar mă identifc şi eu. De 7 luni încoace, de când ascult eu rock, pot spune că am avut o mulţime de melodii preferate. Poate nu preferate, dar, genul ăla de melodie pe care o asculţi într-una, şi nu te plictiseşti. Am trecut de la TDG-Pain, la TDG-Never to late, la Plumb-Cut, Evanescence-My immortal, B.o.B.-Airplanes, Taylor Swift-White horse, Dj Aligator-Close to you, Paramore-Misguided Ghosts, TDG-Over and over, Nickelback-If today was your last day, Paramore-Ignorance, TDG-Time of dying, TDG-Let it die, Skillet-Hero, Skillet-Awake and alive, Daughtry-September, Breaking Benjamin-Dance with the devil, Evanescence-Everibody's fool, Slipknot-Snuff, Taylor Swift-Back to december, Paramore-Misery business,Skillet-Comatose, Taylor Swift-Haunted, ultimele patru fiind mai recente. Cred că am mai ratat câteva, le-am mai încurcat ordinea, dar, au fost destul de multe care mi-au plăcut. Şi cred că o perioadă o să ascult într-una Haunted, şi Comatose, şi mai au TDG o melodie care îmi place, Last to know :-?

Ar mai fi multe de zis despre mine şi despre muzică, dar, probabil e destul de lung articolul şi aşa, deci, ce mai e de spus, data viitoare când o să am chef de scris. :))

2 comentarii:

Nicoleta spunea...

Muzica :X
Chiar imi place cum ti'a iesit articolul ;)
Poate in viitor ma inviti la un spectacol , sa te vad cantand :>

Georga.Alice spunea...

Poate pe viitor o sa am spectacole in Botosani :> :D
Merci ca citesti >:d< :X

Trimiteți un comentariu