duminică, 19 decembrie 2010

Again...:-w

 Mda, de la Erin...

Cine eşti?
   "I'm just a girl...trying to find a place in this world"-Taylor Swift-A place in this world

Cum ţi-ai dori să fii?
   Exact asa cum sunt si acum, si de luni buni incoace...

Ce ţi-ai dori să fii? (ca obicet)
    O bijuterie...amintire pretioasa de la cineva drag...

Dacă ai fi fost un animal, ce specie ţi-ai fi dorit să fii?
   Normal as spune caine, fiindca imi plac cainii, dar daca ma gandesc mai bine, as fi mai mult ca o pisica, personalitatea asemanatoare :))

Cu asta am scapat usor, Erin :))

3 comentarii:

Anonim spunea...

Cu placere, cu placere.. :-" :-??
Vor mai fi pe viitor si altele >:)

Nicoleta spunea...

Eu v'am zis ca e malefica :))
Imi place cum ai raspuns , G. >:d<

Nicoleta spunea...

Ti'am dat si eu una :>

Trimiteți un comentariu