luni, 6 decembrie 2010

Copilărie

Vi s-a întâmplat vreodată să vă simţiţi ca în copilărie? Să faci lucruri care nu le-ai mai făcut de când erai copil, sau să te simţi pur şi simplu ciudat,ca un copil? Ei bine, eu sunt o persoană mai nostalgică, şi uneori mi se face dor de copilărie, şi îmi place să fac lucruri, sau să fie lucrurile pe care le ştiu, exact cum erau "pe vremea mea".

Ei bine, Miercuri, 1 Decembrie, după ce mama m-a trezit ca în dimineaţa de Crăciun să mă anunţe că a nins, după ce am rămas singură acasă am stat câteva momente privind afară pe geamul din sufragerie. Şi nu m-am mai simţit aşa de...anul trecut când a nins prima oară :)) Dar mă simţeam la fel ca atunci când eram mică, şi era zăpada de jumătate de metru, dar mie şi Manuelei[sora mea] nu ne păsa. Ne dădeam cu sania, ne bulgăream, făceam îngeraşi în zăpadă, oameni de zăpadă, tot ce se poate.
Iar pe la 11 am stat singură în mijlocul sufrageriei, în scaunul de la calculator şi m-am uitat la Harry Potter şi Ordinul Phoenix, şi a fost exact ca acum câţiva ani, când aveam cred că 10 ani şi mă uitam la primele două filme din serie, doar că de data asta era lumină :)) Iar în seara aia, m-am băgat în pat, şi cum nu aveam somn, şi nu puteam să adorm fără muzică, am început să ascult ce aveam prin telefon, dar, mi-am dorit să nu ascult nimic rock, nu ştiu exact de ce. Nu eram rockeriţă până acum 7 luni, şi am ascultat ce altceva mai aveam prin telefon. În principal Taylor Swift, că în rest, în afară de câteva melodii, telefonul meu e plin de rock :)) Şi a fost ca pe vremuri, uneori când ascult melodii vechi, am impresia că mă întorc la cine eram acum ceva timp, chiar dacă am rămas aceiaşi, mă întorc la vremurile în care ascultam altfel de muzică. Şi următoarele zile, m-am simţit tot ca o copilă. Ieri dimineaţă am nimerit pe Disney când se difuza un episod din Hannah Montana, şi am ascultat la TV două melodii Miley Cyrus, şi m-am uitat la Hannah Montana, lucru care, chiar dacă se întâmplă des, tot m-a făcut să-mi amintesc de copilărie. Iar aseară, am descoperit că se difuzează Frumoasa şi bestia, şi, evident că m-am uitat, şi mi-am amintit de vremea când eram mai mică, şi aveam filmul în calculator, şi stăteam cu Manu în sufragerie, pe întuneric, învelite în pături, şi ne uitam la film, şi râdeam. Şi la finalul filmului, am cântat Beauty and the beast, pe care nu am mai ascultat-o sau cântat-o din clasa a 6-a, şi am fost surprinsă că încă mai ştiu versurile. Cum azi e Sfântul Nicolae[BTW:La mulţi ani, Nico, dacă citeşti asta, am uitat să-ţi trimt mesaj :)) La mulţi ani tutror cunoscuţilor care poartă numele Sfântului, sau un derivat ;))] mama bineînţeles că a venit acasă cu ciocolată, fructe, ca în fiecare an, şi a făcut şi clătite pe deasupra :X după ce am luat şi noi masa în familie, ceea ce nu se mai întâmplă des, am tot bătut-o pe mama la cap despre respectivele clătite, şi când au fost gata, ce fericire pe capul nostru :)) Că mamei îi e urât să facă clătite, prea multă muncă, şi timp pe care l-ar putea învesti într-o dupăamiază de somn =)) Dar tot a fost o zi super :X
Iar azi la şcoală, pe lângă faptul că a fost ziua de nume a două colege, şi ziua de naştere a unei alte colege, ea a venit cu un brad artificial, pe care l-am instalat în pauza mare[20 minute <:-P] şi pe care am pus câteva globuri, şi un metru de beteală aduse de un coleg :)) Şi a fost mare haz cu bradul, dacă luăm în vedere obiectele[2 pixuri, un raportor, o sticlă de apă...] care au ajuns printre crengile lui :)) Dar, am dat în mintea copiilor şi a fost funny ;)) Cred că tot ce am scris mai sus se datorează şi faptului că se apropie Crăciunul, perioada mea preferată din an, şi am intrat deja în spiritul sărbătorilor :X Chiar sunt curioasă ce îmi va aduce Crăciunul ăsta, sau dacă va fi la fel ca celelalte :>
Şi, la pachet cu amintirile mele despre copilărie, două melodii ale căror versuri le ador :X
Wherever i go    I'll always remeber you

1 comentarii:

Anonim spunea...

Ai primit o leapsa de la mine :>

http://keepingmypride.wordpress.com/2010/12/07/leapsa-p/

Trimiteți un comentariu