vineri, 24 decembrie 2010

Crăciun :X


Crăciun: miros de sarmale, colinde, prieteni, familie, Moş Crăciun, cadouri, brad, căldură, zăpadă, lumină -> by Coss

Crăciunul reprezintă după cum ştiţi, naşterea lui Iisus, iar eu sunt o persoană care cred în Dumnezeu, şi această sărbătoare are şi o însemnătate religioasă.
Dar mai mult decât atât, Crăciunul este sărbătoarea mea favorită. De ce? Sincer nu prea ştiu, dar e frumos să intri în atmosfera specifică acestei perioade :X Dacă aş spune că atmosfera înseamnă să "dai", nu ştiu ce răspunsuri aş primi. Tata, cârcotaş cum e mi-a şi zis acum două zile:
"Da, e bine să dai bună ziua, săru'mâna"

Dar de Crăciun, îmi place să stau cu familia, să mâncăm bucate tradiţionale, gătite de mama, care e o bucătăreasă extraordinară, să ascult şi/sau să cânt colinde, eventual să merg să colind rudele împreună cu sora mea. Înseamnă să planific cu două săptămâni înainte ce cadouri voi cumpăra Manuelei, şi împreună să luăm cadouri părinţilor, doar pentru ca in ultimele două zile să cumpărăm şi să împachetăm totul. Să împodobesc bradul în ajun, sau cu vreo două zile înainte de ajun. Să trimit şi să primesc mesaje cu urări de bine, de la toţi din agendă care îşi mai amitesc şi de mine, şi să spun Crăciun fericit, sau, "Băăăi, e Crăciunul astăzi!" de câte ori am ocazia. Înseamnă să fiu din nou copil, şi să stau pe podeaua din sufragerie noaptea, să privesc cum se aprind şi cum se sting beculeţele din brad, şi cum se reflectă în globuri. Stau şi mă gândesc, şi nici nu ştiu ce lucruri obişnuiesc să mai fac de Crăciun. Azi am trimis mesaje majorităţii persoanelor pe care le am în agendă, ceva improvizat pe moment, şi am primit înapoi mesaje şi telefoane :X

Aş dori să vă urez Crăciun fericit fericit fericit, de care să vă bucuraţi alături de cei dragi, să vă bucuraţi de cadouri, şi să împărţiţi în jur voie bună, fericire, şi zâmbete. Vă doresc cele mai deosebite sărbători de până acum, şi să vi se îndeplinească dorinţele, şi, la urma urmei, tot binele de pe lume >:d<.

Crăciun fericit :X

1 comentarii:

Nicoleta spunea...

Imi place foarte mult ce ai scris >:d<
Se vede ca iti place Craciunul .

Trimiteți un comentariu