miercuri, 8 decembrie 2010

Leapsa

 Leapsa de la Erin

1)Luaţi cartea cea mai la îndemînă, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rînd.
"inferior, poarta numele de grupet"-Manual de teorie a muzicii, anul II
2) Fără să verificaţi, cît e ora?
15:13 :-?
3) Verificaţi!
15:11 :))
4) Cum sînteţi îmbrăcat?
Blugi, si o maleta alba
5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
DarkMark :D
6) Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
Televizorul din dormitor, un episod din Phineas si Ferb :))
7) Cînd aţi ieşit ultima data şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
M'am plimbat pana la liceu si dupa 6 ore am venit inapoi :D
8)  Ce-aţi visat ieri noapte?
Nu mai tin minte :-? nici nu stiu daca am visat :))
9)Cînd aţi râs ultima data?
Acum putin timp ;))
10)Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sînteţi?
Var :-?
11)Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
Un IPhone :X
12)Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Home Alone 1 ;))
13) Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
Hmm :-? poate :-??
14) Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Pai, e prima leapsa primita deci :))
15)Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă:
Sunt stangace ;)) :"> :))
16)Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
Beatrice m'am gandit pana acum dar nu mai sunt asa sigura :-?
17)Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Alexandru
18)V-aţi gîndit deja să locuiţi în străinătate?
Nu :D
19)Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună cînd intraţi pe porţile Raiului?
Bun venit. Stai cat vrei :-??
20) Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
Grija oamenilor fata de mediul inconjurator[mda, sunt ecologista :-??]
21)Vă place să dansaţi?
Da.
22)George Bush?
Obama B-)
23) Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
Stirile de la ora 7, pe ProTV :))
Si o dau mai departe la:...Nu prea am cui sa dau mai departe, avand in vedere ca nu prea urmaresc multe bloguri, iar cele pe care le urmaresc au primit deja leapsa de la Erin :))

2 comentarii:

Sandra ღ spunea...

^ Numele baiatului Alexandru :> :X
3 nume de baieti care imi plac la nebunie :)) Stefan, Alexandru si Tudor \m/ :))
PS: Nu ma lua in seama, nuj ce e cu mine in dimineata asta :))

Georga.Alice spunea...

Daca am un baiat il cheama obligatoriu Alexandru :)) iar daca o sa am 2 fete, pe a 2a o sa o cheme Sandra :X asa, ca sa stii, ador numele asta :X :)) =))

Trimiteți un comentariu