marți, 1 martie 2011

Random things

 De pe blogul  Dianei Ghetu de la 9A ;))

SUNT… greu de descris intr'un cuvant
AS VREA…sa fiu mereu fericita
PASTREZ… amintirile
MI-AS DORI… sa pot sa multumesc pe toata lumea
NU IMI PLACE… nepasarea si egoismul oamenilor
MA TEM… sa sufar
AUD… uneori doar ce vreau
IMI PARE RAU…cand supar pe cineva
IMI PLAC…oamenii pe care nu ii deranjeaza sa imi fie prieteni
NU SUNT…asa cum se asteapta unii
CANT… atunci cand nu ma aude nimeni
NICIODATA… nu ma gandesc intai la mine
RAR… sunt rautacioasa
PLANG… din cauza amintirilor [si a cepei :))]
NU SUNT MULTUMIT… in totalitate de rezultatele mele
NU IMI PLACE… sa dezamagesc
SUNT CONFUZ… in preajma persoanelor fata de care nutresc sentimente deosebite
AM NEVOIE… de afectiune
AR TREBUI… sa fiu mai putin incapatanata

Si dau Leapsa mai departe lui
Erin
Biancai
Nico
Cosminei
Sandrei
Dragos

4 comentarii:

Anonim spunea...

Multam' fain.

Diana spunea...

Dragut completat. Apreciez ca ai specificat de unde ai luat leapsa.Succes cu blogul.

Georga.Alice spunea...

Mersi mult >:d< Si mi se pare normal sa mentionez :D

Georga.Alice spunea...

Da, stiu ca nu e posibil sa multumesc pe toata lumea mereu, dar eu sunt genul de persoana care incerc sa impac si capra sai varza, chiar daca mie nu imi revine nimic, si chiar daca renunt la propria fericire, prefer sa o fac, doar ca sa fie altii fericiti :D
Mersi mult pentru comm >:d<

Trimiteți un comentariu