duminică, 13 martie 2011

Plictiseala...

Ce face un om cand nu ii functioneaza calculatorul, sta acasa fiindca e scutit de cateva zile de scoala? Ei, nu stiu ce face un om normal dar eu ma plictisesc.
Se implineste o saptamana de cand nu imi mai merge calculatorul, si simt ca nu mai pot. Am descoperit ca nu mai merge luni cand am venit de la scoala, am incercat sa'l repar cum ma pricep eu mai bine dar nu am reusit. Concluzia e ca trebuie reinstalat windows'ul, iar asta depaseste cu mult cunostintele mele, ce'i drept, limitate cand vine vorba de calculatoare. Am inceput cu telefoane, mama, tata, tata l'a sunat pe cel ce ne repara calculatorul, ba vine azi, ba maine, dar a ramas pe maine dimineata. Sper doar sa se remedieze problema cat mai repede, pentru ca eu nu mai suport.
De o saptamana ma chinui cu telefonul ca sa fiu in contact cu ce'i pe net, de o saptamana nu am mai vorbit cu Bianca, si mi'e dor de ea de mor :-< Si nici cu Nico n'am mai vorbit :-< simt ca raman in urma cu toate daca nu vorbesc cu ele :)) cu Facebook'ul m'am descurcat cum am putut, la fel cu forumul si cu blogul, unde am mai aruncat cate un ochi ;)) Slava Domnului ca exista net pe telefon, si ca fara el n'as fi scris acum aici :D Si, daca n'am mai mentionat pana acum, sunt foarte recunoscatoare ca o am si pe surioara mea, Manu, pe care pot sa o santajez foarte usor ca sa'mi lase telefonul ei >:) Ca doar de, eu nu am net pe cartela si e inutil telefonul :-w
Si Farmville'ul l'am abandonat de o saptamana :-< Nu cred ca am apucat sa va spun, articolul a ramas undeva la postari nefinalizate, dar am devenit si obsedata de Farmville, si sa stau o saptamana fara sa vad ce'mi mai face ferma e tortura pentru mine X_X :))
Abia astept sa se remedieze problema, si sa'mi reiau pozitia in fata monitorului. Pana atunci, plictiseala.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu