duminică, 20 martie 2011

My book

So...de vreun an mi-a venit ideea geniala sa scriu o carte. De ce am zis geniala? Pentru ca nu e geniala deloc.
Cum mi-a venit ideea? Poveste lunga. Chestia e ca eu aveam un mic nucleu al povestii in cap si cand mam hotarat s-o scriu a inceput sa ploua cu idei noi...Defapt, a inceput sa toarne cu galeata.
In principal e vorba despre fantezie/fictiune. Personajul principal, o fata draguta si simpatica numita Sophia(nu stiu de ce, dar imi place numele asta la nebunie), are un fel de puteri magice. Oricum, povestea e mult prea complicata ca s-o povestesc aici si acum.
Prin postul asta voiam sa-i intreb pe cei cativa cititori(putini da buni >:D<) ce parere au despre treaba asta. Credeti ca un adolescent din zilele noastre poate fi in stare sa scrie o carte? Ati citi o carte scrisa de un adolescent? Voi ce parere aveti?

7 comentarii:

Nicoleta spunea...

Eu chiar as citi. :)

Manuela spunea...

pai daca o sa fie o carte buna sau nu, asta o so decida cititorii. Deocamdata mie imi place ideea si recunosc ca intre ceea ce vreau eu sa se intample si penibil nu mai e decat o distanta foarte scurta :)) dar sper sa nu dau in penibil si daca sunt atenta n-o sa dau.
Cat despre originalitate recunosc ca mam inspirat din mai multe surse, insa nu pentru chestiile majore ci pentru locuri, nume etc etc.
Plotul principal este dupa parerea mea destul de original( asta nu inseamna ca e original :)) ci inseamna ca mie nu imi seamana cu ceva cunoscut). Orice asemanara cu vreo carte, film sau orice altceva e pur intamplatoare :)).
Prin postul meu de mai sus eu am vrut doar sa ma interesez daca voi chiar ati citi ceva scris de o persoana mai putin trecuta prin viata( a se citi copil/adolescent sau cun vreti voi)
Si iata cum comentariul meu e mai lung decat postul in sine :))

Anonim spunea...

hei draga mea !!eu as citi orice ai scrie!!Si apropo..iti pierzi timpul facand rezumate la volume!Scrie spontan nu totul sa fie calculat!Se pierde toata magia;)

Dana D spunea...

De ce nu?
As citi cu ce mai mare placere!
Bafta la scris!
Felicitari pentru blog!

Pacatoasa spunea...

Eu as citi cartea ta :)

Raizen spunea...

Hmm. O carte. Poti incerca. Vei capata experienta pe masura ce scrii. La inceput o sa fie clar ca e un scris de adolescent dar in timp se dezvolta, asta e clar. Totusi, ca si poveste, mi se pare cam cliseica. E plin de carti pe piata cu fetite care au puteri magice. De ce fetita si nu femeie ? Daca vrei sa ai succes, incearca sa fii originala. Incearca sa nu te inspiri din nicio alta carte/film/joc/bla bla. Ci din alte lucruri. Mie imi vin uneori idei despre ceva anume daca ma uit pe geam de exemplu :))

Manuela spunea...

va multumesc tuturor pentru sustinere :x
Si Raiz, stiu ca la prima vedere poate parea cliseic, dar totu face parte dintr-un backgroung story foarte complicat pe care m-am chinuit mult sa-l pun la punct

Trimiteți un comentariu