joi, 14 aprilie 2011

Scurt metraje

Scurtmetrajul este definit caun film ce nu depaseste o lungime de 20 de minute.
Ei bine, de ceva timp imi place ideea asta de a face scurt metraje. Mai ales pe mine, cu talentul meu de regizor, scenograf, si evident cu toata modestia caracteristica :)) Dar chiar mi'ar placea sa am un astfel de proiect cu semnatura mea pe el :-? Si mai mult imi surade aceasta idee de cand am vazut doua astfel de productii pe site'ul Creative Monkeyz.  Unul dintre filmulete il pun si aici, intrucat mi s'a parut foarte dragut, ideea este exceptionala, este realizat foarte bine, iar actorii sunt numai buni. Iar feita aia blonda e pur si simplu adorabila :X


Uncle Jack from Futuristic Films on Vimeo.

Si cred ca i'ar placea si sora'mii sa facem unul :-? Cel putin asa a zis :)) Tot ce avem nevoie e un scenariu, o camera de filmat, actori disponibili, si putina chinuiala cu montajul :-? Cu scenariul cred ca va fi greu...fiindca mie mi'ar placea sa fie ceva sweet, poate romantic, dar in acelasi timp funny, iar Manu...nu prea stiu :-? De camera facem rost usor, imprumutam noi de la cineva...gasim, iar montajul :-? Un programel de editat cred ca ar fi perfect, si sa incerc eu sa'i dau de capat, sau se ocupa cineva care deja se pricepe, chiar daca nu cunosc pe nimeni :-? Cat despre actori...Se ofera careva? :>

3 comentarii:

Vladut Bradut de la 10 I spunea...

Eu eu eu eu eu eu ma ofer EUUUUUUUUUUUUUU!

Anonim spunea...

eu particip la casting ul pt alegerea actorilor:D te roggg:X:D:))

Georga.Alice spunea...

Mersi de entuziasm :)) Anonim, te primim si pe tine, de'am sti cine esti =))

Trimiteți un comentariu