joi, 12 aprilie 2012

Despre tine pentru viitorul tau.

Chiar am simţit nevoia să scriu ceva şi despre acest minunat proiect. Pur si simplu nici nu ştiu ce să scriu, nu'mi găsesc cuvintele, dar ştiu sigur că urmează să fie un articol foarte lung, so...Brace yourself :)) Cred ca ar trebui să explic puţin celor cărora nu le'am zis despre asta.

"Despre tine pentru viitorul tău" este un proiect în care se înscriu echipe de câte 6 persoane, elevi de liceu, sau studenţi, cu scopul de a pune pe picioare o firmă de exerciţiu, de a o promova şi de a vinde cât mai bine un anume produs sau serviciu. Eu şi fetele mele, echipa GEROM, furnizăm energie electrică, pe care o obţinem prin arderea deşeurilor dintr'o groapă de gunoi. Se aleg echipe din trei zone ale ţării [Bucureşti-Ilfov, Sud Est - Galaţi, Tulcea, Constanţa, şi centru - Sibiu, Braşov, Alba], care trebuie să rezolve câteva teme, cinci la număr, din care până acum au fost date patru, se acumulează puncte, şi alte detalii.

Una din etapele concursului a reprezentat'o seminarul regional, care a avut loc în Predeal, pentru regiunea SudEst în perioada 8-10 Aprilie, adica Duminică, Luni şi Marţi. Am început prima zi la ora 5 dimineaţa, la 6:40 a plecat trenul din gară, în tren am mâncat, am cantat, am spus bancuri, am citit, ne-am contrazis, şi s-a dormit, iar geamurile trenului erau de la firma Gerom [What were the odds?]. Am scris 3 strofe care sa ne descrie activitatea firmei, pe melodia "A fost odata" de Mărgineanu, iar pentru mine asta va fi melodia seminarului[alături de o altă melodie - cine ştie cunoaşte].

Odată ajunse la Predeal, ne-au fost luate bagajele, şi ne-am înghesuit toate şase într-un taxi. Sau să zic toate cinci? Că Andreea n-avea treabă, stătea în faţă :)) Am completat fişe de cazare la recepţie, iar apoi am aşteptat până să urcăm în camere. După ce ne-am instalat, ne-am adunat în camera Andreei şi a Simonei, şi am exersat cantecul pentru prezentare din nou şi din nou. Fără să ne dăm seama că hotelul nu e prea bine izolat fonic, şi că Oana, una dintre organizatori ne auzea foarte bine prin perete X_X La 16:00 a fost deschiderea seminarului, unde fiecare echipă a încropit o prezentare sau au făcut'o pe cea gata pregătită, iar apoi au urmat activităţi de cunoaştere. Ne'au fost prezentate reguli importante, dintre care cea mai importantă părea să fie asta:)) În tot timpul ăsta a nins [:X + :| ] iar când am ieşit din sala de conferinţe[ aflată sub subsol/la etajul -2] deja se aşezase zăpada. După cină a urmat timp de pregătire pentru târgul de firme, iar după ce ni s-a explicat ce avem de făcut, am mers din nou în camera Andreei şi am decis ce, şi cum să facem. Certuri peste certuri, idei, desene, scheme, foi ţinute pe perete ca să înţeleg eu cum vine roll-up'ul, şi tot aşa. Cosmin şi Mircea de la 10C, echipa Delight ne'au bătut la uşă la un momentdat, să fi fost vreo 11, şi ne'au chemat afară, să ne bulgărim :X Am ieşit imediat, şi am alergat dintr'o parte în alta prin zăpadă, în timp ce încă ningea :X A fost super fain. Înapoi la Andreea, am hotărât într'un final lucrurile pe care urma sigur să le facem, şi ne'am apucatt de ele. Eu am redesenat la scară mai mare unul din desenele cu Geromel, mascoţica noastră, făcute de sora mea, Fetele îl transferau pe foi colorate, la lumina lămpii, decupau, conturau cu marker, iar la final am scris un text, şi am hotăr't că vor fi fluturaşi, de împărţit la sfârşitul prezentării. Am terminat cu munca la 00:30 dar ce, am adormit până la 02:00? Că doar nu mă trezeam la 6:30 a doua zi.

Am dormit zece minute în plus, iar la 7 eram toate la Andreea, lucrând în continuare pentru târg, făcând textul pentru scris pe roll-up, gândindu'ne ce o să facem la prezentare, desenând şi colorând în continuare. După micul dejun a urmat deschiderea, unde i'am făcut lui Paul o surpriză, cântând alături de echipa mea, şi câtiva studenţi, un refren din "Ai si eu te pego". Imi cer scuze că te'am făcut să asişti la aşa ceva, dar nu a fost ideea noastră X_X Am vizionat apoi "Bucataria lui UFO", unde s'a vorbit despre departamentele dintr'o firmă, şi unde am avut secţiune de Horoscop şi Meteo[cu Daniela Crudu =))]. A urmat apoi sesiunea despre Orange şi Apple, strategii de marketing, şi altele. De la doua, pregătire pentru târgul de firme, cam o oră şi ceva. Cum necum, a reuşit Andreea să rupă roll-up'ul, de ne'am pus toate mâinile în cap, şi ne'am albit la faţă. Eu am crezut pentru o secundă că s'a dus tot standul pe apa sâmbetei, şi că o să ne spună că am avut un singur roll'up, şi că dacă l'am rupt asta este, ghinionul nostru. Aparent a fost cu noroc. După ce l'au schimbat, a fost totul ok, am avut mai multă grijă, am asezat pe foaie până la urmă cum ne'a dus capul, fără să ţinem cont de ce'am discutat în cameră, lucruri totuşi nu foarte clare :)) :-? Eu una sunt mulţumită de ce am reuşit să facem, iar de vorbit a vorbit doar Livia, dădea mai bine pe sticlă, şi nici nu s'a pierdut, sau încurcat, aşa cum aş fi făcut eu, sau altcineva din echipă, plus că a vorbit pe loc, fără un text pus la punc. Am încheiat pe urmă şi contracte, şi parcă toată lumea ar fi vrut parteneriat cu noi X_X Erau persoane de la 5 firme în jurul standului nostru, lângă mine şi Ionela X_X L'am întrebat pe Marius ce şi cum, ca să ştiu exact ce trebuie să scriem, iar apoi am transmis şi celor de la masă. Mai spre seara a fost party'ul, care a durat până la ora doua, am dansat, am cântat, şi am căpătat un melc pe mână. A fost şi premiera, iar eu şi echipa mea am câştigat 3 premii, şi eu şi acum sunt extrem de fericită şi euforică :X Ne'a făcut UFO trei poze de grup de l'am şi întrebat când să ne facă a treia oară: "Păi ne mai faci poză?". Iar Andrei zice după al doilea premiu "Dacă mai câştigă ceva o să îmi spargă timpanul" :)) Am cam ţipat, unele din noi şi când nu trebuia :)) dar eram toate foarte entuziasmate. După petrecere n'am avut somn, în schimb mi'am luat chitara şi am coborât în recepţie cu fetele, unde am cântat, şi stat de vorbă până pe la trei. Sper că organizatorilor le'a plăcut ce au auzit din "Use somebody" şi "Californication" :o3 Eu una am stat de la 3 jumate la 4 pe un fotoliu pe hol şi am citit, pentru că nu îmi era somn, şi nu voiam să îmi deranjez colega de cameră.

Ziua a 3a a început la 8 dimineaţa pentru mine, am dus bagajele jos, am coborât iar în sala de conferinţe, şi au avut loc ultimele discuţii. Până pe la 4 am bântuit prin hotel, am jucat cărţi cu cei din Galaţi, am făcut poze cu toţi organizatorii, şi ne'am bulgărit. Am curăţat şi zăpada de pe câteva maşini :)) Am avut tren la ora 5, şi de data asta am nimerit în compartiment. Am râs aproape tot drumul, nu stiam ce să facem ca să ne oprim, am cântat câteva melodii mai cunoscute, am rezolvat integrame, sudoku, şi am dat de mâncare la doi căţei dintr'o gară :)) :X Am ajuns în Galaţi la 10, dorindu'mi tot drumul, şi nu doar eu, să mai fi stat la Predeal.

Sunt foarte recunoscătoare că am avut ocazia să particip la acest proiect, să îi cunosc pe oamenii care s'au ocupat, şi să îmi cunosc mai bine colegele. Au fost trei zile obositoare, dar minunate până în ultima clipă. Adresându'mă direct organizatorilor, vă spun aşa: îmi pare bine că v'am cunoscut, şi că am avut ocazia să învăţ câte ceva de la fiecare. Vă mulţumesc pentru timpul şi răbdarea pe care ne'aţi acordat'o, mie şi echipei mele, pentru că ştiu că v'am bombardat cu întrebări. Sper să ne revedem la Naţional, şi să ne întâlnim şi în alte împrejurări, sau alte proiecte. Am învăţat în zilele astea cum  să lucrez în echipă, cum să urmez un program, am învăţat că urşii nu sunt "pupabili", am exersat poziţii de stat cât mai eficient pe podea, şi am învăţat cât te ajută socializarea.

La încheieri nu m'am priceput niciodata, deci o să o dau în bară şi de data asta. A fost "Despre tine pentru viitorul tău, ediţia a 2-a, 2012, yeey!", am participat cu drag, şi aş participa din nou şi din nou :X

1 comentarii:

Andreea=Oana spunea...

Hey,eu sunt Geromel....Ocupat....Geromel si noi...iar eu in masina n am stat tocmai ok k numai ochii mi se mai vedeau de gentutsel voastre:))

Trimiteți un comentariu