miercuri, 7 decembrie 2011

28 things

1.Îmi poţi spune: Georga
2.Mi-ar plăcea să mă numesc: Georgiana
3.Dacă aş fi un personaj de carte, aş fi: Hermione Granger+Luna Lovegood
4.Melodia mea preferată este: I don't have just one
5.Ziua preferată a săptămânii pentru mine: Sâmbăta
6.Îmi e dor de: zilele de vară
7.Dintre actorii din întreaga lume, azi îl plac pe: Johnny Depp
8.Urăsc şcoala/facultatea pentru că: îmi ocupă mare parte din timp.
9.Îmi place şcoala/facultatea pentru că: Sunt momente in care ma si distrez
10.Partea preferată a zilei pentru mine e: Noptea
11.Culoarea mea preferată e: Albastru turcoaz
12.Vampiri,vârcolaci,fantome sau extratereştri: Fantome
13.Mi-ar plăcea să locuiesc: in New York
14.Azi sunt fericită pentru că: am avut o zi buna
15.A fost un coşmar să văd: lucrarea la chimie de care nu stiam nimic :))
16.Aş vrea să lucrez în domeniul : artistic
17.Mi-ar plăcea să existe: o rezolvare pentru toate
18.Daca aş avea o putere ar fi: telepatia
19.Îmi place numele: Alice
20.Cred că prietenii adevăraţi sunt cei care: te iubesc cu adevărat şi te acceptă aşa cum eşti.
21.Citatul meu preferat: Be the change you wish to see in the world.
22.Cred că cel mai frumos sentiment e: dragostea
23.Aş vrea să pot : fi pe deplin fericita
24.Viaţa e frumoasa pentru că : merita traita
25.Planul meu secret e să : Am un plan intunecat >:) Glumesc, n'am niciunul :))
26.Îmi plac serialele: Grey's Anatomy, Gossip Girl
27.Vreau să-ţi spun că : vreau să vină vacanţa.
28.Persoanele care vor primi leapşa: cine doreşte.

PS: De la Nico :X <3

2 comentarii:

roscata din vis spunea...

ai raspunsuri frumoase....bravo...

Georga.Alice spunea...

Mersi >:d< :*

Trimiteți un comentariu