joi, 9 iunie 2011

Life so far

A trecut ceva timp de cand nu am mai trecut pe aici. Vizitam blogul, ce'i drept, in fiecare zi, dar lipsa de chef, preocuparile si obsesiile nou dobandite imi ocupa mai tot timpul si nu imi mai ardea de scris pe blog. Ce'i drept, nu imi arde de nimic care sa ma solicite intelectual, dar tre' sa ma conformez. Ma uit acum si vad: ultima postare, acum mai bine de o luna, si nici nu e un articol propriu-zis, ci o leapsa. Iar ultimul articol pe bune, acum aproape doua luni. Trebuie remediata situatia :))

Ce s'a mai intamplat zilele, saptamanile astea de cand nu ati mai auzit de mine prin intermediul blogului? Multe, si totusi nimic. Aceiasi rutina zilnica: trezit de dimineata, scoala, mers acasa, calculator, chitara, TV, somn. Asta in mare. Nici nu imi vine sa cred cum trec zilele, si cum se schimba lucrurile, si oamenii pe parcurs. Sunt multe de spus, multe amintiri din ultima perioada a vietii mele, dar anume capitole o sa le detaliez separat.

Acum, ca sa vorbesc doar despre ce ma priveste pe mine...stiti si voi, viata mea se invarte in jurul prietenilor, scolii, si a chitarii. Scoala o lasam deoparte, prietenii cunoscuti acolo la fel. Iar prietenii din afara scolii imi sunt cei cunoscuti pe internet, si fostii colegi pot fi pusi la socoteala, desi nu tinem legatura, si nu sunt la curent cu ce mai e prin viata lor acum. Iar pe cei cunoscuti pe internet, mai ales pe forum, ii apreciez si tin la ei foarte mult. La toti! Am avut norocul, zic eu, sa dau peste persoane cu care ma inteleg foarte bine, si care, in ciuda faptului ca nu ne cunoastem personal, imi sunt la fel de apropiati ca si prietenii de aici. Incepand cu Sandra, Bianca si Nico, pe care le iubesc, si se numara printre persoanele la care tin cel mai mult pe lumea asta. Desi am avut momente in care nu am vorbit, mereu putem lua legatura si e ca si cum n'am mai vorbit de ieri. Si Cosmina, daca citesti asta, esti si tu pe lista persoanelor cunoscute pe internet la care tin cel mai mult, si inca te consider o prietena buna, si vei avea mereu un loc in inima mea >:d< Voiam doar sa stii asta ;)) Si nu sunt numai ele. Toti cei cunoscuti pe forum au un loc aparte in inima mea, si sunt importanti pentru mine. Ba chiar am avut norocul sa si cunosc doua membre din Galati, una din ele pe holurile liceului, iar cealalta la concertul Guess Who :X Si sper sa am ocazia sa ii intalnesc si pe restul >:d<

Ce urmeaza in agenda? Ah da, chitara :X Am invatat multe melodii noi acustice, mi'am cumparat pana, mi'a pierdut'o Manu, mi'am luat una noua, am pierdut'o acum doua zile :-w Dar imi cumpar azi una noua :)) Am compus o melodie noua, care imi place mult, si e foarte speciala si inseamna mult pentru mine melodia, datorita versurilor :X Am multi prieteni chitaristi, si eu sunt singura cu chitara clasica, dar asta e :)) Pana imi ia Manu chitara acustica promisa, imi iau eu singura vreo trei, din bani stransi de mine :)) Am terminat cu orele de chitara pe anul asta scolar, am dat si examen luni, si sunt chiar multumita, mai ales ca proful mi'a zis ca sunt pe drumul cel bun, si mai sunt si singura chitarista pe care se poate baza, fiindca ceilalti doi au absolvit :> Deci nu merg degeaba la cursuri macar :)) Am invatat sa lucrez si in GuitarPro, un program in care scrii partituri, si am compus deja o melodie, cu parte de pian, chitara acustica, la percutie nu ma pricep, deci o lasam fara :)) Si am inceput sa scriu si a doua melodie, cea de care spuneam mai sus ;)) Am scris deocamdata strofa, si trebuie sa o termin, ca e doar partea de chitara acustica :D Si de putin timp ma gandesc la un nume pentru chitara :)) Am primit propuneri nu prea imbucuratoare, si ma gandeam azi in autobuz, in drum spre casa, sa'i zic Allie, ca tot de la Alice vine, dar nu e chiar Alice :D[credit lui GinnyB pentru porecla :X]

Si ar mai trebui sa adaug cateva precizari. Adica una singura. Am fost in weekend, duminica mai exact, pe faleza, sa vad ceva numere de dans in cadrul ACU fest[Arta si Cultura Urbana]. Au dansat trupe de street, c'walk, electro, si mi'au intrecut cu mult asteptarile. Si dupa ce am plecat, a inceput sa'mi para rau ca m'am lasat de dans, chiar daca era dans sportiv, dar in clasa a 6a conta mult pentru mine, si m'a facut sa imi doresc sa ma reapuc de dans, desi nu stiu sigur ce sa aleg, sau daca ma pot apuca pe bune de dans. Dar mi'ar placea sa intru din nou in randul dansatorilor, si sa ma reintorc la pasiunea mea de'o viata.

Cam asta a fost review'ul ultimelor doua luni, si desi ma gandeam la inceput, adica acum vreo douazeci de minute ca nu o sa iasa cine stie ce, se pare ca inca nu mi'am pierdut abilitatea de a dezvolta si inflori, si de a nu ma putea opri din scris :)) Mda, poate nu e cine stie ce, poate e plictisitor, dar e un amarat de articol, scris de manusitele mele, si i se va alatura foarte curand inca unul.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Damn, nu exista buton de "like". :)) :*

Georga.Alice spunea...

Dapp, e o lovitura puternica pentru adeptii "like"-ului :)) Mersi >:d< :*

Anonim spunea...

Sa stii ca este. :)) Cu placere. >:d< :* >:d<

Trimiteți un comentariu