marți, 14 iunie 2011

9Elefanţi

 S-a dus primul an de liceu...complet diferit de cum mă aşteptam, pentru că mai mereu mă aştept la ce e mai rău, chiar dacă lucrurile se termină bine. A trecut anul cu bune, cu rele, cu distracţie, cu lacrimi, cu certuri, cu râsete, tot tacâmul, la etajul doi al căminului, în liceul pedagogic, Galati. Îmi amintesc şi acum prima zi, cum stăteam pe terenul de sport şi mă uitam uimită în jur, nu cunoşteam pe nimeni, şi nici nu ştiam ce urma să cunosc. Am fost 33 la număr. A venit Cosmina...a plecat Sava, tot 33 am rămas. Prea multi? Prea putini? Ăştia suntem:

  1. Angheli Nicola Sorina - zisă Nicola :D
  2. Antofe Rareş Vlad - zis Vlad/Vladuţ/Van-der-Vlad/Mamaie/Făt frumos din corcoduş/Tâmpiţescu
  3. Bălănică Georgiana - zisă Geo/Bălă
  4. Bănceanu Andreea Cristina - zisă Andreea
  5. Borşan Ionela Cristina - zisă Ionela/Borşan[cu accent franţuzesc, n-ul de la final nu se aude :))]
  6. Buiuc Miruna - zisă Miruna/Miru/Miruca
  7. Condrea Lucica Roxana Georgiana [sper să nu fi încurcat ordinea numelor :))] 
  8. Condurache Nicoleta - zisă Nicoleta/parţial Nico
  9. Corciovei Andreea Oana[sau era Oana Andreea? :))] - zisă tot Andreea
  10. Crivoi Daniela - zisă Dana, auto-proclamată Ostruka, inventatoarea Elefanţilor
  11. Dogaru Simona - zisă Simona
  12. Dumitriu Ioana - zisă Ioana/Tinker/Fluturica/Flu/Mireasa
  13. Dunas Galina - zisă Galina
  14. Grigore Lica [N-am scris numele întreg :))]
  15. Lazăr Laura Andreea - zisă Andy/don'şoara Lazaar
  16. Maţoianu Georgiana - eu :D, Georga
  17. Moldoveanu Iulia - zisă Iulia/Julia
  18. Munteanu Alina Mădălina - zisă Mădălina/Mădă
  19. Nanu Violeta Alexandra - zisă Violeta/Vio
  20. Negru Maria Alice - zisă Alice
  21. Petrea Iuliana Alina - zisă Alina
  22. Popa Marius Dan - zis Deck's/Dănuţ/Demenţius
  23. Racea Anca - zisă Anca
  24. Răpeanu Simona - zisă Simona
  25. Sababei Laura Theodora - zisă Theo/Isolda
  26. Sandu Andreea Gratziela - zisă Deea/Bambina/Gratziela
  27. Şerban Laurenţia - zisă Laurenţia
  28. Spînu Steliana Ancuţa - zisă Steliana/Steli
  29. Stan Raluca - zisă Raluca/Ralu/Uluita/Ulu
  30. Strat Livia - zisă Livia
  31. Ţîu Nina - zisă Nina
  32. Vaida Nora Andreea - zisă Nora
  33. Albulescu Andra Cosmina[sau era Cosmina Andra? :-? :)) ] - zisă Cosmina/Coss
PS.:Sper să nu deranjeze pe cineva că am scris lista asta, dacă va deranjează, o şterg pe toată
PS2.:Am subliniat poreclele date de proful de istorie :)

Şi cred că ar fi cazul să vorbesc despre ce a însemnat clasa a 9a pentru mine. Plus, vreau ca toti colegii să cititi asta, eventual să lasati şi un comentariu mai jos, si mă asigur eu că-l veţi citi >:) :)) Trebuie să vă zic că eu îmi amintesc şi acum prima zi, şi banca în care am stat, şi cum aţi stat o parte din voi, şi părinţii care erau adunaţi în spate, cum era sala plină de fete, şi întră Deck's, de-i spune dirigul "Specimen pe cale de dispariţie" iar apoi i se alătură şi Vlad. Deea şi Ioana în prima bancă de la geam, Mădălina cu Raluca în prima bancă de la mijloc dacă îmi amintesc eu bine, pozele făcute în faţa liceului, când am vorbit cu Deea, de am întrebat-o dacă ea e cea cu care am vorbit în vară, când s-a lăudat Mădălina că vine în fiecare zi cu aparatul :)) Destule chestii.
Ultimele nouă luni din viaţa mea au fost lunile în care mi-am făcut noi prieteni, m-am depărtat de alţii mai vechi, perioada în care m-am acomodat cu viaţa de liceu, cu profii noi, şi cu tot ce mai înseamnă liceul din punct de vedere stric al unităţii de învăţământ. Apoi, mi-am făcut prieteni cam prin tot liceul, m-am băgat prin tot felul de activităţi, cursurile alea la engleză, cu studenţii veniţi de pe la mama naibii, serbarea de Crăciun, unde m-am împrietenit cu Aiana :X şi am cunoscut alte persoane din liceu, în mare chitarişti, că îmi petreceam timpul cu ei. Ce-a mai fost? Îmi amintesc toate pauzele în care am cântat la chitară la pedagogie, la sor-mea în clasă, ora de muzică în care au stat cu toţii degeaba fiindcă venisem eu cu chitara. Pregatirile pentru săptămâna şcolii, unde am cunoscut fetele de la cor, pentru care am învăţat Mamma Mia la chitară de mi-am rupt degetele, şi tot degeaba. Multe, multe amintiri! Pauzele petrecute afara, ori pe băncile din curtea interioară, ori la pietre, ori in faţa căminului, eventual aşezaţi cu toţii pe bordură. Orele la care ne-am distrat, la care eram toţi stresaţi, unde trăiam cu frica în sân. Şi cred că vă amintiti cu toţii orele de istorie, unde era tensiunea foarte mare, până îi scotea în faţă pe cei pe care îi asculta, iar apoi în bănci relaxare, şi râsete la glumele profului, şi la perlele noastre. Orele cu dirigul, unde, la mai mult de jumătate din ele am stat degeaba, sau pur şi simplu la taclale. Zecile de perle, foile umplute cu perle la spatele caietelor, caietul special al Iuliei si al Andreei pentru zicătorile noastre, orele de sport în care am stat pe bancă, în care n-aveam chef să facem şi pur şi simplu ne "uitam" echipamentul acasă, orele de latină cu veşnica Magistra, care still sucks, still&forever :)), orele de religie când jumătate de oră ţipa profa ca să ne potolească, ba pe Ioana, ba pe Steli, orele de chimie unde, ba râdeam, ba tăceam mâlc, ba vorbeam în şoaptă, ascultam muzică, suflam la tablă, totul în decursul unei ore. Orele de biologie, unde nu ne stresam, că ştiam că profa n-are timp de ascultat, şi lucrările unde ne lăsa profa să copiem, şi eterna lucrare din genetică unde nu ne-a lăsat să copiem, în care s-au luat note de la cinci în jos[aproape toate notele :))], şi doiul de care am scăpat eu când trebuia să mă asculte din genetică, şi următoarea lucrare, unde ne-am reparat toti mediile. Orele de română unde era somnolenţă generală, orele de engleză unde făceam exerciţii, peste exerciţii, râdeam uneori cu profa, sau ne făcea observaţii.Orele de geografie, unde în afară de Cosmina, Nicola, Violeta, şi poate Livia, Vlad, sau alţii, nu cred că ştia vreunul din noi lecţia încât să fie demn de ascultat şi de un zece :)) Unde am trăit aproape tot anul cu stres, neştiind din ce ne mai ascultă, ce sau cât ne mai predă, cat ne tine în pauză, când mai dăm lucrare, câte note pe semstru ne trebuie :)) Orele de mate, unde deşi ne temeam să nu luăm vreo notă proastă, atmosfera era totuşi undeva între tensionată şi destinsă, cu corigenţele, cu jignirile profului, cu perle, cu "vacile" Andreei, cu formulele alea trei pe care trebuia să le ştii, cu număratul aiurea după bănci doar ca să scoată anumite persoane la tablă, cu note de zece luate pe un răspuns, cu toate celelalte. Orele de TIC, unde stăteam degeaba, şi întorceam capul către perete doar aşa de efect, să creadă profa că ne uităm la video-proiector :)) Asta dacă ne deranjam, dacă nu, capul în monitor toată ora. Orele de franceză, care decurgeau normal, dacă e să mă gândesc, fără nimic deosebit :-? Orele de fizică, unde era o hărmălaie de nedescris, unde am înnebunit-o pe săraca profă, unde iar dădeam lucrări, şi dacă nu se copia, notele erau varză ;)) Ce materii mai sunt? :)) Veşnicele ore de desen şi de muzică, primele ore de miercuri, unde practic dormeam, cu replica "mai am puţin până termin desenul" sau "mi-am uitat planşa acasa" sau "n-o am la mine" si continuarea în gandul meu "chiar nu pricepi că n-am chef să o fac şi să o car după mine?" :)) cu etapele solfegierii, gamele, sau mama lor de portofolii la muzică, de ne-a înnebunit. Au fost ore frumoase la urma urmei, şi eu am rămas cu amintiri frumoase. Şi în afara orelor...balul bobocilor, botezul din timpul iernii, bălăceala din pauze de acum câteva săptămâni, pauzele când stăteam la coadă la magazin şi întârziam la română, chiar dacă se suna când ieseam din liceu :)) A fost bine! Dacă e să trag linie, a fost un an bun! Ce-i drept, media mea nu prea mă bucură, e relativ mică, faţă de generală, dar ăsta e liceul, şi m-am obisnuit cu ideea. Ziceţi şi voi dacă toate orele petrecute în clasa noastră au fost meritate, sau nu? Dacă trecem cu vederea tot ce s-a întâmplat azi, când am dovedit cât de uniţi suntem, cred că totuşi ajungem cu toţii la concluzia că a fost un an bun.

Când mi-am pus în gând să scriu articolul ăsta, acum o săptămână, aveam să-l scriu cu totul alte gânduri, însă după ziua de azi, când ştim toţi ce s-a întâmplat...recunosc că am fost dezamăgită. Suntem totuşi 9E şi mă mândream cu asta până acum. Răspundeţi-mi voi, mai am cu ce să mă mândresc? Sper că da, şi sper că de la anul să ne mai vină tuturor mintea la cap, măcar îndeajuns încât să fim o clasă aşa cum trebuie. Măcar îndeajuns încât să-l înbunăm pe dirig, deşi nu ştim câte şanse sunt, îndeajuns încât să ne mândrim peste tot că vom fi 10Elefanţi!

9 comentarii:

Anonim spunea...

ce tareeee=))))..<3..felicitarii georgaa..:*

Ank spunea...

Fara cuvinte ..Superb..Mi-au dat lacrimile:-<

Georga.Alice spunea...

Aww, ce dragutz :X Mersi mult Anca, Deea >:d<

Anonim spunea...

doamnee..=))..faza de la mate cu vaciile..a foost:|..=)))..

Anonim spunea...

Raluuu : Deciii fabuloss!Mirific!Mirobolant!O sa-mi fie dor de voiii copilasilorrr!!!Pupi :o3
BVo georga!!Iubyy:x

Andreea. spunea...

o elefănţică plină de exuberanţă.
genial articolul.
<3
şi da, normal că o să avem cu ce să ne mândrim, orice mărunţiş contează.
>;d

Andreea ~_* spunea...

Andreea-Oana este defapt numele:))) -in generala mi se mai spunea si Milka- e super articolul...dar atata timp cant nimeni nu va fi in stare sa spuna deschis ce parere avem unul fata de celalt ,nu vom fi uniti,daca unul va incerca sa acapareze toata atentia ,sau va vorbi una cu noi,iar de dragul profelor va spune altceva,atunci degeaba incercam sa fim uniti.Sper ca la anul sa fim cu adevarat unuiti exact ca niste adevarati elefanti,care stiu sa se apere intre ei(atunci cand e cazul),care stiu sa rada ,care stiu sa invetze ,si care stiu ce este aia unitate,iubire si respect intre colegi! Daca vom vrea ca sa avem o amintire frumoasa despre acesti ani,trebuie sa ne schimbam mentalitatea.
P.S.: Nu uitati dintre toti profii nostri pe cei sanatosi ii putem numara pe degetele de la o mana ,iar DIRIGUL este il fruntea lor,singura persoana care face pe dracu-npatru pentru a ne fi bine ,atata cat se poate.
Va iubesc pe toti (pe unii mai mult,pe altii mai putin,sau deloc) si vreau sa ramanem cu o imagine frumoasa in minte despre anii astia de liceu,cand vom ajunge departe in viatza sa ne amintim de 9 ELEFANTZI:x

Anonim spunea...

felicitari georgiana:*:*...cum am scris in grupul nostru indiferent de conflictele dintre noi suntem totusi o clasa...ma bucur ca v-am fost sefa de clasa!!s-a terminat mandatul!:)) va pup pe toti!vacanzta placuta!Alina Petrea[:x]

Anonim spunea...

O elefantik se legana pe o panza de paianjen :X....si s-a gandit sa scrie un super articol despre ceilalti elefantei, prietenii ei. Ce a iesit? A iesit un articol superb care i-ar face invidiosi si pe adevaratii elefantei....
:))Georga, felicitari pentru cuvintele frumoase pe care le-ai scris !!!Oficial, elefanteii sunt in vacanta...Vacanta placuta:*:*:*

[Livia.S :x:x]

Trimiteți un comentariu